מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.24
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.60
מחיר 9.33
איכות 9.17
דירוג כללי 9.24
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנטולי פטלך, חולון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים עילים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
פירק מזגנים קודמים שהיו במקום והתקין חדשים. היה מעולה, הגיע בזמן ועשה מה שהבטיח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו ב. בת ים.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי מחברת תדיראן בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
חיים תענוג של בן אדם, הוא נותן שירות טוב ועובד בצורה נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה כהן, בת ים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת מזגן עילי של תדיראן 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
חיים הגיע אלי כדי לתקן מזגן, אמר שהוא לא בר תיקון אז רכשתי ממנו מזגן חדש. כשהוא עשה את התקנה, העביר את צינור הניקוז במקום בעייתי ולא קיבע אותו. אני ביקשתי ממנו שיבוא לסיים עם זה אך הוא טוען שהוא סיים עם העבודה ושאם הצינור יפול הוא יבוא לסדר אותו, אני לא רוצה לחכות עם זה ככה אז אאלץ להשקיע בזה סכום כסף נוסף עם בעל מקצוע אחר.
איכות
6
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
צחי כ. בת ים.
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברת תידראן.
חוות דעת:
הגיע בזמן, הכל פיקס, היה מעולה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן מ. חולון.
אשרור: 01/11/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
התקנה של שני מזגנים עיליים של חברת אלקטרה 1 כוח סוס ו3.5 כוח סוס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה אחלה! עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרצל אשר, חולון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים עיליים של חברת תדיראן, 1 כוח סוס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אין דברים כאלה! אחרי הרבה שנים שאני עובד עם בעלי מקצוע כאלו אני יכול להעיד שהוא נדיר. עבודה מצויינת והוא עשה הכל כולל קניית המזגנים בשבילי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר אמדור, חולון.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי אלפא של חברת תדיראן .
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הקפיד שהמזגן יישב טוב כי הבית יחסית ישן וזו לא הייתה עבודה קלה. גם המחיר היה הוגן בעיניי אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
האייל ירושלמי, כוכב יאיר.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן עילי חברת תדיראן בעל 3 כ"ס.
חוות דעת:
חיים הגיע תוך כשעתיים מהשיחה הראשונה איתו, על המקום קיבלתי ממנו ייעוץ מקצועי באשר למערכת הנדרשת בחלל הרלוונטי. המזגן עצמו הגיע למחרת היום וזמן קצר לאחר מכן הגיע גם חיים והתקין את המערכת בצורה מקצועית. חיים הוא מקצועי, אדיב, שירותי והיה כיף לעבוד עם בעל מקצוע אמין ונחמד כמותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון ששון, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס של פמילי.
חוות דעת:
היה אחלה ועשה את העובדה כמו שצריך. דבר אחד שלא כל כך הייתי מרוצה זה שהוא לא שם דגש על האסתטיקה ואיך שזה נראה, אז עכשיו הצינור יוצא מהכיוון הלא נכון וזה משהו שלדעתי היה אפשר לפתור אם הוא היה שואל אותי. חוץ מזה סך הכל היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ספיר דורקם, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת שני מזגנים עיליים של תדיראן ופירוק של שני מזגנים ישנים.
חוות דעת:
הם היו ממש אחלה, עשו עבודה כמו שצריך ואנחנו מרוצים מהם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 525 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק