מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רון-לי
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.17
מחיר 9.40
איכות 9.80
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רחלי קציר, חיפה.
משוב: 13/10/2018
תיאור השירות:
תכנון חללים ושיפוץ כללי בדירה בת שישה חדרים.
חוות דעת:
היא מקצועית, שירותית, נחמדה ומקצועית. מגיבה מהר ועושה עבודה מדויקת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
שמוליק שגב, רעננה.
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
תכנון לבית שכלל תשתיות של מערכת אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
היא עשתה עבודה פנטסטית! שירות מכל הלב, מסור ומקצועי. היא ליוותה אותי כל העבודה ובזכותה נחסך לי הרבה כסף. בנוסף היא עזרה לי לבחור בעלי מקצוע ולנהל מולם משא ומתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר הרצל, נהריה.
משוב: 20/02/2017
תיאור השירות:
תכנון פנים לדירה חדשה, 120 מ"ר, כולל שבירת רב הקירות ותכנון תשתיות.
חוות דעת:
אנו עובדים איתה כמעט שנה, עכשיו אנחנו בשלבי סיום. אני חייב להגיד שמה במיוחד אצל רון לי בשונה מבעלי מקצוע אחרים שנפגשתי איתם זה שבחוזה הראשוני היא לא הגבילה אותנו לספר פגישות, עד עכשיו. אין לה הגבלה במסגרת עבודה, היא כל הזמן אומרת שהיא תעבוד איתנו עד שנהיה מרוצים לגמרי והיא עומדת בזה עד עכשיו. קשה למצוא אשת מקצוע דייקנית ועקשנית כמוה, גם שזה מגיע על חשבון הזמן הפרטי שלה. הבית עצמו יצא מדהים, אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי שולץ, חיפה.
משוב: 20/02/2017
תיאור השירות:
תכנון פנים של דירה.
חוות דעת:
היא הייתה בסדר גמור. נתנה רושם מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
א. ג. הוד השרון.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
פגישת ייעוץ לפני כניסה לדירה.
חוות דעת:
היא הייתה מאוד מקצועית והתרשמתי ממנה לטובה. היא נתנה לי הרבה מידע לקראת החתימה על החוזה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 20/02/2017
תיאור השירות:
תכנון דירה.
חוות דעת:
מבחינת תכנון היא הייתה חזקה מאד. היא עשתה עבודה בסדר, אך בכל אופן אני אומרת שתמיד צריך להיות עם יד על הדופק וללכת אחרי הלב.
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאדריכל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות אדריכלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק