הכל היה חבל על הזמן, בחור נחמד, מקצועי ולעניין, אני מאוד מרוצה מהעבודה שהוא עשה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה ליברמן בנדר, ירושלים.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרן הורביץ, ירושלים.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב סוזוקי הכולל החלפת בלמים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הם קיבלו אותי בזמן שקבענו, התייחסו אליי יפה ועשו עבודה טובה ומדויקת. היו נעימים ומקצועיים .
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד נשר, ירושלים.
אשרור: 29/12/2015
משוב: 09/09/2015
תיאור השירות:
טיפול 90,000 לרכב מסוג סוזוקי sx4.
חוות דעת:
היה שירות בסדר. עמד בזמנים, היה אדיב, מחיר טיפה גבוה.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מתן עופר, ירושלים.
אשרור: 10/12/2015
משוב: 20/10/2015
תיאור השירות:
טיפול 350000 ברכב סוזוקי שנת 2011.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הם היו מאוד נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלחי בן טוב, ירושלים.
אשרור: 01/12/2015
משוב: 01/09/2015
תיאור השירות:
בדיקת נזילה של מים והחלפת צינור ברכב סוזוקי בלנו שנת 98.
חוות דעת:
הכול טוב, אבל המחיר טיפה יקר.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עודד נ. ירושלים.
אשרור: 03/11/2015
משוב: 02/08/2015
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן ברכב סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר. מהמחיר הייתי פחות מרוצה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אסף גולן, ירושלים.
אשרור: 27/10/2015
משוב: 17/11/2014
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב מסוג סוזוקי בלנו שנת 1998.
חוות דעת:
הם היו עשר. הם היו אדיבים, מקצועיים ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון מירז, ירושלים.
אשרור: 18/08/2015
משוב: 13/05/2015
תיאור השירות:
החלפת בלמים וטיפול 10,000 בסוזוקי איגניס.
חוות דעת:
הם היו מאוד חביבים, נחמדים ונעמים. בהתחלה חשבו שיש בעיה בהגה, אך לאחר בדיקה שניה הבינו שאין צורך לטפל ועדכנו אותי בנושא. הם נתנו יחס טוב במחיר הוגן. אני אחזור בעתיד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל נשוי ואב לשניים, שכרגע עוסקים בתחום הגן ובית הספר.
לתחום הרכב הוא הגיע אחרי שגילה שיש לו חוש טכני. "יש לי אהבה לתחום הטכני, גיליתי שזה מאוד חזק אצלי. זה התחיל מאוד מוקדם, לפני הצבא הגעתי לניסיון ואיכשהו נדבקתי. במקביל לשירות הצבאי עבדתי במוסך ואחרי הצבא הצטרפתי לעסק. הייתי בחור בן 22 שנכנס שותף במוסך, זה יוצא דופן. רוני, השותף שלי, שהיה מבוגר ממני, היה בנאדם שנתן לי הרבה ידע והכוונה. הוא גילה את הפוטנציאל שבי, ואני גיליתי שאני מתחבר ואוהב את זה."
הוא נזכר בלקוח שלימד אותו את המשמעות של מקצועיות. "הגיע אליי לקוח שהתלונן שיש לו בעיה בטורבו, הוא היה במוסך אחר וזה מה שאמרו לו, והעלויות של טורבו גבוהות מאוד. הוא הגיע אליי למוסך, בדקתי לו את הרכב, ובאמת הטורבו לא עבד, אבל הסיבה הייתה צינורית קטנה שנסתמה. החלפת צינורית עולה משמעותית הרבה פחות מהחלפת טורבו. הוא שמח מאוד, הוא הגיע למוסך עם מחשבה שיש לו הוצאה של אלפי שקלים, שהסתכמה בסוף בכמה מאות. זה מה ששווה לנו אמינות ומקצועיות במוסך. אם עושים את הדברים הנכונים, מוציאים אנשים מחייכים בסוף."
בשעות הפנאי שלו עושה יוגה או מטייל, ובעתיד הוא מקווה להתפתח מקצועית ולגדול.
יגאל עוסק בתחום המוסכים כבר 30 שנה, והיום הוא המנהל והבעלים של המוסך,
:: מיזוג אויר
:: הכנה לטסט
::טיפולים לרכב
הוא התחיל את דרכו כשכיר במוסך, כשרוני הירשזון, הבעלים, לקח אותו תחת חסותו. שלוש שנים אחר כך הוא כבר הפך להיות השותף שלו. במשך 15 שנה הם ניהלו את המוסך יחד, עד שרוני עזב.
בנוסף הבדיקה במוסך היא חינם ("לא מחייבים את הלקוח ולהלקוח לא מתחייב").
גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום, הוא אוהב את האתגר המקצועי. "אחד הדברים שעושים לי את זה, זה איתור תקלות והתיקון שלהן. תחום הרכב הופך למעניין יותר ויותר כי הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, אז אף פעם לא משעמם לי. צריך המון ידע, צריך ללמוד רכבים חדשים שנכנסים לשוק. הייתי לא מזמן בגרמניה בהשתלמות של רכבים, אנחנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן."
תחומי ההתמחות:
:: דיאגנוסטיקה
:: מכונאות רכב
:: חשמל רכב
:: פחחות רכב
במוסך של יגאל מעניקים שירות תיקונים לרכב ונותנים שלושה חודשי אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.