מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.71
מחיר 9.55
איכות 9.76
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 89 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי אשכנזי, תל אביב.
אשרור: 22/04/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה של אסלה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה אשד, הוד השרון.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון בידן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי והוא עשה עבודה נקייה ולא השאיר בלאגן אחריו. ממש מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל יונג, הרצליה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז וסיפון חדש.
חוות דעת:
שירות מקצועי ואדיב, הגיע בשעה שקבענו תוך יום התראה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף איאסה, נתניה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה! הוא הגיע, פתר את התקלה והלך. זה היה ממש קצר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוטי ינאי, נתניה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים ראשי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אנטוניה קויומג'י, נתניה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
איתור שתי נזילות בתקרה באמצעות מצלמה טרמית.
חוות דעת:
הגיע ועזר לפתור את התקלה. הכל היה מעולה, אין תלונות. הגיע בחינם לבדיקה, השימוש במצלמה יקר יחסית אבל הוא הציע פתרון זול לתיקון והמחיר עבור החלקים גם כן היה סביר.
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי ארר, הרצליה.
משוב: 14/06/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי גורביץ, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 13/06/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
התקנת צינור בשעון מים ראשי.
חוות דעת:
הסברתי לו מה הבעיה, שאלתי אם יכול להגיע בשעה מסוימת כדי שייתן הצעת מחיר, הגיע כמו שקבענו, עשה את העבודה בצורה סופר פיקס! לא התלונן שזה קשה, עבד כמו שצריך, חפר באדמה, סגר אחר כך, צילמתי את מה שעשה והראתי לחברים שלי והם אמרו שהוא עשה עבודה ממש יפה! הוא בן אדם שיודע לעבוד, שווה את כל המחיר של העבודה, אפשר לתת לו עשרים בהכל ואני אזמין אותו עוד אם אצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר לביא קובלקין, חדרה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר מים בקו מים ראשי והחלפת צנרת.
חוות דעת:
בעל מקצוע ממש אחלה, הוא מקצועי, ישר, אמין ועמד בזמנים, מומלץ.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמרי רוזנבלום, פתח תקווה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז גן.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא מעולה. בגדול עד עכשיו מעולה, הוא בא בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך, הייתה לי בעיה והוא תיקן ונראה מצוין, תיקן לי נזילה בברז גן שנשבר בתוך הקיר, עברו כמה ימים ועד עכשיו זה נראה בסדר אז אני מניח שזה באמת נפתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 89 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק