מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.75
מחיר 9.60
איכות 9.80
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי אשכנזי, תל אביב.
אשרור: 22/04/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה של אסלה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון מור, הרצליה.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס שלו, הגיע בזמן ופתר את הבעיה, הוא מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי סהלו, נתניה.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
דוד היה מעולה, אמין, עשה מעבר, מקצועי, המחיר סביר לדעתי, עשה עבודה טובה והכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטאס זוסמן, הוד השרון.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים ותיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמשון בלקין, רמת השרון.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת חיצונית ותיקונה.
חוות דעת:
הוא עבד כמו שצריך, היה נחמד ונראה שמבין מה הוא עושה. מגיע לו עשר בכל הדירוגים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטאס זוסמן, הוד השרון.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בברז ראשי של הבית.
חוות דעת:
הגיע תוך שעתיים מהשיחה בשעות הערב, ביצע עבודה מהירה ומקצועית. המחיר היה בסדר גמור. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ח. מודיעין.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ ופתיחת סתימה בברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע במוצ"ש אחרי שהתפוצץ צינור ולא היו מים בהתראה ממש קצרה. עבד מהר ויסודי. מאוד מקצועי, אמין, הגון וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב איינבינדר, חדרה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בחצר כתוצאה מפיצוץ.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, סידר הכל במהירות, בחור אמין, הוגן מאוד במחיר והשאיר אחריו נקי ומסודר. אין הרבה בעלי מקצוע כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד גרינברג, כפר סבא.
אשרור: 24/11/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת צנרת.
חוות דעת:
חמוד לעלה, אחלה בחור, מאד מקצועי, בא בזמן, היה אדיב ונתן שירות טוב. הוא בדק את הסתימה לעומק והבין שזאת סתימה הרבה יותר רצינית ממה שחשבתי והעניין יהיה יקר יותר ממה שציפיתי אליו. לכן נתן לי את הערכתו ולא תיקן בסופו של דבר כי לא רצה סתם לעבוד ולגבות ממני כסף רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה כהנא, חדרה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של ברז מכונת כביסה.
חוות דעת:
נתקעתי, הוא בא לתקן לי את הבעיה והעבודה שלו הייתה פצצה! הוא גם הסביר לי מה לעשות כדי שזה לא יקרה שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 116 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק