מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.72
מחיר 9.55
איכות 9.77
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 85 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי ארר, הרצליה.
משוב: 14/06/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמשון בלקין, רמת השרון.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת חיצונית ותיקונה.
חוות דעת:
הוא עבד כמו שצריך, היה נחמד ונראה שמבין מה הוא עושה. מגיע לו עשר בכל הדירוגים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת פרי, הרצליה.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
איטום במטבח.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון מור, הרצליה.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס שלו, הגיע בזמן ופתר את הבעיה, הוא מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אביב, רמת השרון.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח באמצעות ספירלה חשמלית.
חוות דעת:
הוא מצוין. הביא כלי מיוחד והצליח לפתור את הבעיה שהאינסטלטור הקודם שהזמנתי לא הצליח.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערד ניר, הרצליה.
אשרור: 14/01/2019
משוב: 14/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה, החלפת לחצן באסלה ותיקון ברז.
חוות דעת:
מקסים! קודם כל זמין, תוך שניה הגיע אלי, היה נשמע מאד אמין, היה צריך חלק מסוים אז הלך לקנות אותו וחזר. עשה את כל העבודה בלי בעיות והכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטוניה קויומג'י, נתניה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
איתור שתי נזילות בתקרה באמצעות מצלמה טרמית.
חוות דעת:
הגיע ועזר לפתור את התקלה. הכל היה מעולה, אין תלונות. הגיע בחינם לבדיקה, השימוש במצלמה יקר יחסית אבל הוא הציע פתרון זול לתיקון והמחיר עבור החלקים גם כן היה סביר.
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יורי גורביץ, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 13/06/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
התקנת צינור בשעון מים ראשי.
חוות דעת:
הסברתי לו מה הבעיה, שאלתי אם יכול להגיע בשעה מסוימת כדי שייתן הצעת מחיר, הגיע כמו שקבענו, עשה את העבודה בצורה סופר פיקס! לא התלונן שזה קשה, עבד כמו שצריך, חפר באדמה, סגר אחר כך, צילמתי את מה שעשה והראתי לחברים שלי והם אמרו שהוא עשה עבודה ממש יפה! הוא בן אדם שיודע לעבוד, שווה את כל המחיר של העבודה, אפשר לתת לו עשרים בהכל ואני אזמין אותו עוד אם אצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר לביא קובלקין, חדרה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר מים בקו מים ראשי והחלפת צנרת.
חוות דעת:
בעל מקצוע ממש אחלה, הוא מקצועי, ישר, אמין ועמד בזמנים, מומלץ.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמרי רוזנבלום, פתח תקווה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז גן.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא מעולה. בגדול עד עכשיו מעולה, הוא בא בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך, הייתה לי בעיה והוא תיקן ונראה מצוין, תיקן לי נזילה בברז גן שנשבר בתוך הקיר, עברו כמה ימים ועד עכשיו זה נראה בסדר אז אני מניח שזה באמת נפתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 85 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק