מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.63
איכות 9.55
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רון ברזילאי, כפר סבא.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה ברצפה בבית באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
על הכיפאק! מקצועי ואמין. עבד מהר ונקי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב גת, צור יגאל.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בכניסה לבית.
חוות דעת:
אמר שיחבר אותנו עם קולגה שלו לתיקון איזור כניסת המים לבית. לצערינו לא קרה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שון וידצקי, חדרה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת ראשית של בית פרטי באמצעות חיישן גז.
חוות דעת:
שירות מצוין. קודם כל הוא היה זמין והגיע בזמן שתואם איתו. על פניו נראה מקצועי. יש דבר קטן שקצת הפריע לי, הוא נעזר בעוד חברה שהוא עובד איתה לצורך שימוש במכשור מיוחד, זו בדיקה לא זולה בכלל וטרם ביצוע הבדיקה הוא לא הודיע לי שאיתור הנזילה תופס רק לגבי שלושה מטרים מהנקודה שהוא מאתר. להבנתי אם יש בעיה נוספת בנקודה שנמצאת במרחק של יותר משלושה מטרים מהנקודה שאיתר, אז מדובר בתשלום בהתאם. מההתרשמות שלי על הקו הזה כנראה יש פיצוץ נוסף, הווה אומר שזה מאוד נחמד מה שהוא עשה אבל אני אצטרך כביכול להביא בדיקת איתור נוספת עבור אותו הקו. אם הייתי יודע את זה יכול להיות שהייתי מחכה לחברת הביטוח שתבצע את הכל. אני לא מאשים אותו אבל יש פה איזה טעם נפגם לדעתי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן גרשטיין, הרצליה.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית והחלפת צנרת בכניסה לבית פרטי.
חוות דעת:
הוא בסדר, איתר את הנזילה ואז חזר עוד פעם כדי להחליף את הצנרת. לא היו בעיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמבטיה בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא בא בזמן, היה נחמד והסביר כל. היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ס. הוד השרון.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה! דויד הגיע מהר, עבד ברוגע וביסודיות עד שאיתר את הנזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי בצלאל, כפר סבא.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצינור מים חמים בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ואיתר את הנזילה אך הוא לא בדק את המשך הצינור, בדק רק נקודתי ועפ"י הסכום ששילמתי הייתי מצפה שיבדוק את כל הקו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיורא צדר, כפר סבא.
משוב: 03/11/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בדיקה מקצועית, יסודית ויחס שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ו. רעננה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה ברצפה בדירה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע בטווח הזמנים שאמר, זה היה סביר לחלוטין. היה תקשורתי, דיבר איתי בדרך ועדכן. תיקתק את העבודה והסביר לי, הוא גם ניקה אחריו. באמת אדם מאוד נחמד ועושה רושם אמין. נראה שיש סיבה למה הוא מקום ראשון :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק הוכמן, רעננה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית והחלפת ברזים.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, מגיע לו ציון 10 בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק