מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.79
מחיר 9.56
איכות 9.68
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן לוי, פרדסיה.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
החלפה של קונקטור וכבל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים והיה שירותי, רק המחיר היה יקר לדעתי. כרגע המזגן עובד והכל תקין.
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
אילנית בלס, פרדסיה.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
החלפת שני רכיבים במדחס של של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, חבל על הזמן! רק שלפי דעתי המחיר שהוא גבה היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן גלבוע, כפר יונה.
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי ישן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. אני מלא התפעלות ממנו, אני ממש לא רגיל לאנשי מקצוע כאלה. לא כל אחד יודע היה יודע לתקן במזגן כה ישן וצחי הצליח בגדול. הוא בחור מקצועי, אדיב ומאוד שירותי. אני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ברומר, קדימה-צורן.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, היה נחמד, הסביר מה עושה והציע איך להתקדם. המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים זיו, קדימה-צורן.
משוב: 11/08/2017
תיאור השירות:
תיקון מאוורר ומנוע מאוורר ומילוי גז.
חוות דעת:
היה זמין ומאוד שרותי, הסביר כל דבר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה יפרח, הרצליה.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל למזגן של חברת LG.
חוות דעת:
הגיע בזמן, מקצועי, עשה עבודה טובה, עובד כמו שצריך ובמהירות, היה פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית טמורה, גבעתיים.
אשרור: 12/11/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי עמוק עקב סתימה שגרמה לנזילה במזגן מיני מרכזי, תדיראן, 6 כוח סוס.
חוות דעת:
היה זמין מעכשיו לעכשיו, היה אקסטרה נחמד, אדיב, מסביר, דייק בזמנים והכי חשוב - פתר את הבעיה :-)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר כשאני, נתניה.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון חמישה מזגנים עיליים בבית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה, הגיע די מהר וטיפל בתקלה. המחיר שלו טוב מאוד והשירות מעולה! הוא היה נחמד ונעים, אני ממליץ עליו אופן אישי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גבע, רמת השרון.
אשרור: 11/11/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ופתיחת סתימה במזגן רגיל.
חוות דעת:
היה עשר! מקצועי, אמין, נתן לי מחיר הגון והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים זיגרון, פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מקולקל.
חוות דעת:
לאחר הביקור נתתי לו את הציון המקסימלי למרות שלא תיקן כלום אלא אבחן שהמדחס של המיני מרכזי סיים את חייו. שילמתי לו דמי ביקור כמקובל. מאחר וההוצאה הצפוייה לאור שהמדחס של המיני מרכזי של אלקטרה טוטל לוסט יכולה להגיע לאלפי שקלים החלטתי להביא בעל מקצוע נוסף כדי לוודא שזו אכן התקלה. הבן שלי המליץ לי על טכנאי מזגנים שהגיע ולהפתעתי תוך דקות תיקן את התקלה(החלפת קבל) התקשרתי לצחי והוא תירץ שהטכנאי שתיקן שם מתנע חיצוני .לא מבין בזה אבל הייתי נוכח לידו ומה שראיתי זה החלפת קבל.
איכות
4
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1157 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק