מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.76
מחיר 9.52
איכות 9.68
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלה קפלן, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה בסדר גמור. הוא יידע אותי לפני כל דבר שהוא עשה והוא אף מילא בגז את שאר המזגנים בבית על חשבונו מבלי שביקשתי. אם יהיו לי בעיות נוספות בעתיד בתחום אני אפנה אליו עוד פעם.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ויזר, תל אביב.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגנים בדירה חדשה כולל פילטרים וגז.
חוות דעת:
מבאס ממש, הגיע פעמיים, גבה פעמיים והיה סופר נחמד אבל כשהתקלה חזרה פתאום נעלם ולא היה זמין לתיאום ומעולם לא שב לתקן את התקלה.
איכות
1
מחיר
0
זמנים
1
יחס
2
2
כללי
גירסאות
איל גרינפלד, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז, תיקון פתח הרדיאטור, ניקוי והטיית התריס במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! שלחתי לו הודעה במוצ"ש, הוא חזר אלי אחרי עשר דקות ולמחרת בשמונה וחצי בבוקר היה אצלי. הסביר בדיוק, היה מאוד סבלני, העבודה היתה ארוכה והוא הסביר לי ממש למה ומה. היה מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופי רן דור, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, עמד בזמנים אבל לדעתי המחיר הרבה יותר גבוה מהמצופה ואני לא בטוחה שהעבודה שווה את המחיר הזה. בסופו של דבר הזמנו טכנאי אחר, צחי לא איתר את הבעיה ולא תיקן אותה.
מחיר
0
זמנים
10
יחס
10
5
כללי
גירסאות
אריאל אלאור, תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי ומילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הגיע לאחר תלונה חוזרת, וסידר על חשבונו את נושא הקירור.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
איתן שלייפר, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חיווט רשלני ביחידת המזגן הראשי שגרם לנתק ועשוי לגרום לשריפה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממש מהכל. צחי היה עסוק היום, אמר שיגיע מחר אלא אם מתבטל משהו. אחרי שעתיים התקשר ואמר שהתפנה חלון זמנים. הגיע בדיוק בזמן, איתר במהירות חיווט רשלני של מתקין קודם שגרם לנתק, תיקן וביצע בדיקה כוללת של המערכות, נתן כמה עצות טובות וגבה מחיר הוגן על העבודה. הכל במקצועיות רבה ובנועם הליכות. מאד ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליק רובין, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדחס.
חוות דעת:
התקשרתי לצחי אחה''צ של יום ראשון וביום שני על הבוקר הוא כבר היה אצלי. האיש הגיע בזמן וניגש ישר לעבודה. צחי מצא מיד מה הבעיה וציין בפניי את המחיר ההוגן ואף נמוך של עלות התיקון. תוך כחצי השעה, הבעיה תוקנה. באותה הזדמנות, ביקשתי לתקן מזגן נוסף בבית שלא קירר. גם כאן, צחי איתר את הבעיה תוך כשתי דקות, וסירב אף לקבל עבור תיקונה כל תמורה. בשורה תחתונה צחי הוא מקצוען, אמין, ישר, מהיר וזמין, ונותן הרגשה שישנם עוד אנשים ישרים בארץ הזו. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מ, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני מרוצה מהזמנים, צורת העבודה וההסברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת חן, תל אביב.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
צחי היה מצוין, מאוד נעים, מקצועי, פתר את הבעיה בקלות והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית שפיר, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שכלל מילוי גז והחלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! המזגן שלי הפסיק לקרר והוא היה זמין, בא מהיום למחר והגיע ממש בזמן. מעבר לזה הוא ממש היה אלוף, התעכב שעה וחצי, לא לקח עוד כסף ולא הלך עד שהמזגן עבד טוב!
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1182 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק