מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.59
מחיר 9.49
איכות 9.66
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיגל חלפון, רמת גן.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שמונה צירים בארונות מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקצוען וחביב. לקח מחיר בסדר לדעתי, עשה עבודה בסדר גמור ואין לי תלונות, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריה ברגר, גבעתיים.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
כיוון שתי דלתות ארון מטבח ודלת פנים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה 10. רק מילים טובות. אדם מקצוען, נחמד וישר. אפילו הקדים להגיע, היה יסודי ונהננו מאוד. אנחנו נמליץ עליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון קרייז, רמת גן.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
חיזוק כיסאות והדבקת משקוף רופף של דלת.
חוות דעת:
יעקב אומנם עשה דברים קטנים, אבל הסביר באדיבות ובסבלנות כל דבר. היו כסאות שהברגים שמחזיקים את הריפוד נפלו. הוא לא שם ברגים חדשים באותם חורים אלא קדח חורים חדשים ובהם הבריג את הברגים. נוסף על כך קדח עוד שני חורים והבריג גם בהם עוד שני ברגים לחיזוק יתר. הכסאות עכשיו חזקים ועמידים יותר. הוא גם הדביק מסגרת של משקוף דלת שהתרופף בחלקו. הסיר לגמרי את המסגרת והדביק מחדש תוך כדי הידוקה למשקוף. המחיר סביר. רואים שהוא מקצועי ורציני. לא "מחפף". שמחתי להכיר אותו. כל הכבוד! ירבו כמותו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
כרמלה אביר, רמת גן.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פירוק ארון והרכבתו מחדש, כולל פינוי
חוות דעת:
הוא היה מעולה! חבל על הזמן. הייתי מרוצה מאוד ממנו, הוא אדם נהדר ואין מה להגיד - עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל קמלוב, רמת גן.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
צביעת אמבטיה וחלק מהסלון, הכנת עץ למטבח, הרכבת מספר רהיטים ועבודות תיקון קטנות.
חוות דעת:
יעקב מקצועי מאוד. אנחנו מרוצים מאוד מהשירות, מהמחיר ומהעבודה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי ויס, רמת גן.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 24/07/2019
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסא להב, רמת גן.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
קיצור מגירות והתקנת מסילות וידיות, החלפת צירים לדלתות ארונות קיר.
חוות דעת:
יעקב איש נחמד מאד ומקצוען. התמודד עם בעיות נקודתיות ונתן להן פיתרון. לבקשתי הקדים את שעת ההגעה כדי לאפשר לי לא לבזבז על זה יום שלם.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בעז ב. גבעתיים.
משוב: 24/07/2019
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר סער, רמת אפעל.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
תיקוני נגרות.
חוות דעת:
לא נכחתי בעת העבודה, אבל ממה שהבנתי הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והיינו מרוצים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר אלוף, ראש העין.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דלת, צירים וידיות במטבח.
חוות דעת:
מצויין, שיתף פעולה, עמד בזמנים והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 113 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק