מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.73
מחיר 9.25
איכות 9.73
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל רץ, נתניה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שפשוף ברכב.
חוות דעת:
מישהו השתפשף לי ברכב עם צבע אדום, הגעתי אליו והוא טיפל בבעיה, תוך כמה דקות הוריד לי את הצבע ואמר הינה סע לשלום ולא לקחת לי שקל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד מור, נתניה.
משוב: 20/04/2019
תיאור השירות:
תיקון וצביעת חלק ביונדאי I30.
חוות דעת:
מקצועי מאוד, השירות מעולה, אני איתו שנים! המחירים סבירים בהחלט, הוא מעולה מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר ברדה, נתניה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת אחרי תאונה ברכב מסוג קיה ריאו, שנת 2012.
חוות דעת:
מאוד ממליץ! עשה תיקון מעל ומעבר, לא מצאתי פחח טוב כזה בחיים. הדלת נראית כמו חדשה. הוא מאה אחוז - הכי טוב מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד מילמן, נתניה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת טמבון אחורי ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, לא הייתה שום בעיה. עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון ביטון, נתניה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון עבור רכב טיוטה.
חוות דעת:
הם היו בסדר, שירותיים, מקצועיים ועמדו בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן ביטון, נתניה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק בתא מטען ברכב מסוג ניסאן קשקאי.
חוות דעת:
שירות מדהים, אדיב, מחירים מאוד נוחים וזולים יחסית, מאוד מקצועי ואני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני חיון, הוד השרון.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני פחחות וצבע לרכב מסוג מצובישי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים, מקצועי, נחמד, שירותי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי סירי, פרדסיה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון כנף וצביעה ברכב מסוג סובארו אימפרזה בעקבות תאונה.
חוות דעת:
שלחו אותי אליו מהביטוח ונראה שהוא עושה עבודה טובה ויפה. אין לי איך להעריך את המחיר.
איכות
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
א. ר. נתניה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
פחחות ברכב קיה פורטה.
חוות דעת:
הם היו בסדר אבל יש משהו אחד שצריך שיפור לדעתי, כשמתקשרים למזכירות לא תמיד הם יודעים לתת מידע מדויק. וכשביקשתי לדבר עם מנהל העבודה לא העבירו אותי ורק ענו לי תשובה חלקית. וחבל כי בסה"כ קיבלתי טיפול מקיף וכפי שרציתי אבל במזכירות לא ידעו לפרט לי לפני זה וזה קצת הרגיז אותי.
איכות
10
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
צ. ב. נתניה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון פחחות לתאונה ברכב מסוג ניסאן.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, נחמדים, מקצועיים מאוד ועמדו בלוחות הזמנים.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כנף אחורית במאזדה.
חוות דעת:
הוא הגיע עד אלי, לקח את הרכב וגם החזיר אותו. הוא עשה עבודה טובה, היה מקצועי וקיבל אותי מהר אבל לדעתי ה מחיר היה מאוד יקר.
איכות
10
מחיר
4
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשפחח רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות פחחות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק