מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.02
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.33
זמנים 8.62
מחיר 8.62
איכות 9.38
דירוג כללי 9.02
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמואל פ. זכרון יעקב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה עם ביובית.
חוות דעת:
הייתי מרוצה, מחיר קצת גבוה. המחיר נאמר לי מראש כך שאין לי טענות בנושא.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עופר מ. קרית טבעון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביובית בבית קרקע.
חוות דעת:
ארז היה מעולה, פתר את התקלה והגיע בזמן. בסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין גינדי, קרית טבעון.
משוב: 02/04/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ושאיבה בצנרת של בית פרטי כולל שירותי ביובית.
חוות דעת:
מוצלח ביותר! הוא היה מהמם ועשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. ל. חיפה.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב שכלל שירותי ביובית.
חוות דעת:
השירות היה מקצועי, המענה מהיר והוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית רוימי, קרית ביאליק.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הייתי מרוצה מהשירות, מהכנות, מהמקצועיות, מהעדינות ומהאדיבות. אינסטלטור אחר שהיה אצלי פישל והשאיר כלי עבודה בתוך הביוב וזה יצר סתימה. ארז הגיע בזמן שנקבע מראש, פתר את הבעיה ולקח אחריות על מעשיו. שמרתי את הכרטיס שלו והפצתי בין חברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי יוסף, נשר.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלת מונובלוק, התקנת נקודת בויילר והעברת דוד מים חמים למקום חדש.
חוות דעת:
מקצוען, נחמד, המחיר היה קצת יקר לטעמי אבל באמת מעדיף לקחת בעל מקצוע שיודע את העבודה כמו שצריך ולשלם עוד קצת כסף עבור עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ישראלי, קרית מוצקין.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מתחת לכיור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הוא הגיע בזמן וביצע עבודה לשביעות רצוננו. כל מה שביקשנו הוא עשה. אני רק חושב שהסכום היה טיפה גבוהה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן כהן, קרית חיים.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
פנינה מינץ, קרית ביאליק.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ראשי בדירה.
חוות דעת:
מדובר בדירה ישנה והסתימה הייתה מאוד רצינית, הוא עבד ברצינות והשתמש בציוד מקצועי. התרשמתי מרמת השירות, הוא היה מאוד זמין וניסה להגיע כמה שיותר מהר, לקח מחיר הוגן למרות שעבד קשה, נתן אחריות, היה מאוד נחמד, יסודי ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרגא חן, קרית ים.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון 3 נזילות מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
שירות בסדר. היה עיכוב בגלל החגים אבל הוא עשה את העבודה כמו שצריך וסיים. נחמד וחביב, לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 113 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק