מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.31
זמנים 8.59
מחיר 8.59
איכות 9.34
דירוג כללי 9.00
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אולג מחייב, טירת כרמל.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה בצינור פנימי באסלה.
חוות דעת:
התקשרתי לארז אמרתי לו את הבעיה ואמר שאני יכול לפתור את זה לבד, הסביר לי מה לקנות ואיך להתקין, עשיתי את זה ועכשיו הכל עובד מצויין, הוא היה אדיב וטוב.
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קטי ברבש, חיפה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר במד מים ותיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
ארז היה נחמד, חביב אבל לא הגיע בזמנים שאמר, החליף את הפילטר במד מים בצורה טובה ובנוסף תיקן נזילה באסלה, אחרי שהלך הבעיה באסלה חזרה, אמר שיגיע לטפל, לא הגיע ואני אפנה לבעל מקצוע אחר.
מחיר
4
זמנים
4
יחס
10
5
כללי
גירסאות
ארז רז, חיפה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, עשה עבודה מקצועית מאוד, הגיע זמן, המחיר היה סביר ואני רמצה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בלסון, חיפה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בצינורות ביוב של אסלות.
חוות דעת:
היה טוב. הוא היה קצת יקר אבל הצליח למצוא את הבעיה ולפתור אותה והגיע עם הציוד המתאים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גולד ליין ספנות, חיפה.
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
סתימה בעקבות מנגנון מקולקל של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקסים, מקסים! הוא בא בזמן, תיקן את התקלה בשנייה ולקח את הכסף שלדעתי צריך היה לקחת. הוא באמת עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי יוסף, נשר.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלת מונובלוק, התקנת נקודת בויילר והעברת דוד מים חמים למקום חדש.
חוות דעת:
מקצוען, נחמד, המחיר היה קצת יקר לטעמי אבל באמת מעדיף לקחת בעל מקצוע שיודע את העבודה כמו שצריך ולשלם עוד קצת כסף עבור עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית שומרוני לוין, בנימינה.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור שמחבר בין האסלה לקיר.
חוות דעת:
היה מקצועי ונעים והמחיר נשמע לי הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית קורין, רמת השופט.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שני אסלות סמויות ישנות.
חוות דעת:
ארז היה מעולה. הוא הגיע מעט באיחור אבל הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע עם שותף שלו לעבודה, אבחן את הבעיה מהר מאוד ומיד ניגש לעבודה. לקח לי המון זמן למצוא בעל מקצוע שמבין באסלות סמויות ואני שמחה שמצאתי אותו. הוא נתן לי להרגיש שהוא יודע מה הוא עושה. האסלות היו ישנות ומקולקלות לחלוטין והוא תיקן לי הכל בצורה טובה מאוד. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת גנון, קרית ביאליק.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי אסלות בדירות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ארז היה נפלא, מעולה, חזר יום למחרת כי הייתה נזילה, בא עם כל המכשירים ותיקן. עשה עבודה נהדרת, ממליצה בחום ומקצוען בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין, אבל לא הייתי מרוצה מהעמידה בזמנים שלו והמחיר יקר מדי לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 118 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק