מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.82
מחיר 9.40
איכות 9.70
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שביט כהן, רחובות.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות מדהים. משה אדיב, מקצועי ונחמד. הרצועות בתריס נקרעו, הוא החליף אותן ועשה את זה במיומנות, במקצועיות ובחביבות! מגיע לו את הציון הכי גבוה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אנשי תריסים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

שי פ. נס ציונה.
אשרור: 25/10/2018
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש טוב! מחיר טוב מאוד ושירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ישראלי, בית אלעזרי.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 26/04/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גדול ומנוע חשמלי מסיבי.
חוות דעת:
הגיע בזמן מעכשיו לעכשיו, עשה עבודה נקייה, עבודה ברמה, המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני פלג, גבעת ברנר.
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בחלון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלי גבע, רחובות.
משוב: 24/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מעצורים במסילת תריס ובדלת זכוכית
חוות דעת:
הכל היה פרפקט. הוא הגיע בזמן, עשה אחלה עבודה, הסביר על הפעולות שביצע והיה נחמד. רק המחיר נראה לי טיפה יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שרון חן, רחובות.
משוב: 24/08/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה .
חוות דעת:
היה פנטסטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו א. נס ציונה.
משוב: 24/03/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועה ומנגנון ישן מאוד בתריס גלילה.
חוות דעת:
הכל היה 10! הוא היה נחמד מאוד, אדיב ומאוד מקצועי. הוא בא בשעה שקבענו ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ביטון, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה של כ4 מ' שנתקע.
חוות דעת:
תריס הגלילה בסלון באורך של כ-4 מטרים (שוקל לפחות 120 קילו) הורד בטעות על בימבה ונתקע. משה טיפל בבעיה בצורה מקצועית ישרה והגונה. כשהבנתי שהתריס נתקע קראתי לקבלן ששיפץ את הבית שיסתכל ויעזור אם אפשר, הקבלן ניסה ואמר לי שצריך איש מקצוע וככל הנראה יצטרכו להוריד את כל התריס ולהחזיר בחזרה. הרמתי טלפון למשה ביום חמשי בערב וקבענו ליום שישי למחרת. הוא הגיע והסתכל ואמר מה שהקבלן אמר ושהוא צריך לקרוא לעוד פועל כי התריס כבד. נתן הצעת מחיר ואמר שיכול לתקן זאת כבר עכשיו. נתתי לו אור ירוק והוא התקשר לפועל נוסף שיבוא. אחרי 10 דקות בהן התחיל לבד בתיקון הוא זיהה שהבעיה לא חמורה, וביטל את הפועל שהיה בדרך. המשיך לעבוד כשעה לבד, סידר את הבעיה, וסגר את המכסה של התריס. בסוף הוא הגיש לי חשבון של כחצי ממה שסגרנו מיכיוון שלא היה צריך פועל נוסף. לסיכום - מאוד מקצועי, מסודר, זמין והכי חשוב ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלקנה בלומנטל, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
משה היה סבבה ממש. הוא הגיע בזמן, הסביר לי מה הבעיה ומה הוא עושה וגם ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארק ב. חולון.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והייתי מרוצה מאוד! הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 131 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

אנשי תריסים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק