מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.82
מחיר 9.40
איכות 9.70
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלקנה בלומנטל, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
משה היה סבבה ממש. הוא הגיע בזמן, הסביר לי מה הבעיה ומה הוא עושה וגם ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חוה אלדובי, תל אביב.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
התקנת חלון + גגון.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס שלו, הוא היה מעולה ועשה עבודה טובה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה ה. תל אביב.
אשרור: 01/04/2019
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי (החלפת רצועה).
חוות דעת:
משה הגיע כפי שסיכמנו, היה נעים, אדיב, תיקן את התריס במהירות והשאיר אחריו סביבה נקיה. המחיר נראה הגיוני לגמרי. אין תלונות (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בשארי, תל אביב.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
עשה אחלה עבודה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל דריי, תל אביב.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
הזמנת תריס חשמלי כולל מנוע והתקנתם בחלון גדול.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. קבע זמנים ועמד בהם, היה זמין וחזר אליי. אני מרוצה ממנו מרוצה ממנו גם בפן האישי וגם בפן המקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון יריב, תל אביב.
אשרור: 28/01/2019
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
תיקון חלון דריי קיפ והחלפת מנגנון
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! לקח מחיר סביר בהחלט, עשה עבודה טובה ועמד בלוח זמנים. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה ב. תל אביב.
אשרור: 10/01/2019
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לחלונות כנפיים.
חוות דעת:
הוא היה שירותי מאוד. עשה עבודה מקצועית ביותר, מתוך רצון אמיתי לחסוך לנו. הוא הגיע בזמן, אפילו נתן לנו התראה של 15 דקות ע"פ בקשתנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון סגל, תל אביב.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
איטום של חלון בחדר.
חוות דעת:
ייאמר לזכותו שלפני שהוא הגיע לדירה הוא אמר לנו שהוא לא יכול להתחייב שיפתור את הבעיה. הזמנו אותו בכל זאת והוא עשה עבודה טובה והיה מאוד שירותי! הוא הגיע בהתאם לזמנים שקבענו ותיאום הציפיות היה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן בן משה, תל אביב.
אשרור: 19/12/2018
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
מדויק, הגיע בזמן, אדיב ומקצועי. עזר לי בכל השאלות שהיו לי מומלץ בחום !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית אסן, תל אביב.
אשרור: 12/12/2018
משוב: 11/10/2018
תיאור השירות:
תיקון ידית שבורה בחלון אלומיניום.
חוות דעת:
שירות נהדר ונפלא. חשבנו שצריך להחליף את כל החלון והוא בא, תיקן ואמר שבנתיים לא צריך להחליף. הוא חסך לנו הרבה כסף וגם לקח ממש מעט על הביקור. הוא תיקן את זה מהר מאוד ומגיע לו בהכל עשר. הוא איש דייקן, הגון, נחמד ואני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק