מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.59
מחיר 9.07
איכות 9.42
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית ס, סלעית.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 כולל החלפת רפידות בלמים ברכב HYUNDAI i25.
חוות דעת:
היה סבבה. נראה לי שהמחיר היה הוגן, הם היו מאוד נחמדים והעבודה הייתה מהירה ובהתראה קצרה יחסית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יובל סולדק, רבבה.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים ברכב מסוג ניסאן מיקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. האבחון שלו היה כנראה נכון, הגעתי אליו לאחר שהייתי ב2 מוסכים שונים והם נתנו לי אבחנות לא נכונות וכשהגעתי הוא אמר שיש לו ניסיון בתחום וזה המשאבת מים ואפילו אמר שאם זה לא יפתור את הבעיה אז אני אחזור אליו והוא יעשה תיקון נוסף ללא עלות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ק. צופים.
אשרור: 15/05/2018
משוב: 14/02/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים, כלל החלפה של מצבר ברכב מסוג פוקוס סטיישן 2012.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, הייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת-השחר עזרא, הוד השרון.
אשרור: 04/04/2020
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 110,000 והחלפת משאבת מים בסקודה פאביה.
חוות דעת:
השרות היה ממש בסדר גמור! בעיקר התרשמתי מהיכולת לקבל את הרכב לעבודה במסגרת זמן מוגבלת ולעמוד בה. המחיר היה הוגן וסביר לסוג התיקון והעבודה. תודה על שרות נהדר, מהיר ומקצועי. אין ספק שאחזור למוסך זה גם בהמשך :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל מוסמן, הוד השרון.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור היגוי ושמן ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
השירות והיחס היו מעולים, תיקן זריז ואמר שיחזור לבדיקה לראות שהכל בסדר. איש נחמד והסביר על העבודה. מבחינת התשלום היה קצת בלאגן, הוא נקב במחיר אחד ולאחר מכן ביקש סכום אחר אבל בגדול הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר א. הוד השרון.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב מסוג סיטרואן C4
חוות דעת:
הוא היה עשר בהכל. הוא מקצועי, טיפל בי בצורה מהירה וגבה מחיר משתלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם הררי, פתח תקווה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פלגים וסלילי הצתה.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל. טיפול מקצועי, יעיל ומהיר. מחיר מעט גבוה, אבל שווה את השקט. דוד איש נעים ואנושי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גילעד בן עטייה אלמוג, הוד השרון.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מצמד.
חוות דעת:
היה ממש טוב, העבודה מעולה, הוא נחמד מאוד, הוא עמד בזמנים, המחיר גם היה ממש הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר ברנר, כפר סבא.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פנס לרכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה וטוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן שרייבר, רמת גן.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
טיפול גדול שכלל טיפול 50 אלף, החלפת צלחות, רפידות, בלם קדמי ומגבים בסיאט איביזה שנת 2015.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה בסדר, עשה עבודה טובה ומהירה והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 439 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק