מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.59
מחיר 9.07
איכות 9.43
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נדב אפרתי, אורנית.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות שמן במנוע.
חוות דעת:
הבנאדם פשוט תותח על! הוא אמין והוגן מאוד. הגעתי אליו במחשבה שיש לי נזק מטורף, אמרתי לו את זה והוא ישר הרגיע אותי ואמר לי שזה לא זה. הוא תיקן כמו שצריך ולקח כלום כסף. אין לי מילים, אדם חבל על הזמן. אני ממליץ עליו בחום ובאהבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד בנטולילה, ראש העין.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 שכלל הכנה לטסט כולל החלפת גומייה עבור רכב מסוג יונדאי i10 ידני 2011.
חוות דעת:
היה אחלה שירות. הוא לא היה במוסך אבל הוא דאג שיקבלו אותי והתקשר לראות שהייתי מרוצה מהשירות לאחר שהסתיימה העבודה. הם עמדו בזמנים והמחיר היה הוגן. הדבר היחידי שיכול להמליץ זה לשפר את השילוט כיוון שלא היה ברור מאיפה הכניסה למוסך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר ויינרב, ראש העין.
אשרור: 26/06/2018
משוב: 22/03/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי והחלפת ציריה ברכב מסוג ניסאן טידה שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! בהכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב יערי, ראש העין.
משוב: 15/02/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת חלק.
חוות דעת:
היה בכללי בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אפרת חפץ, אורנית.
משוב: 12/02/2018
תיאור השירות:
טיפול 40000 והחלפת ברקסים.
חוות דעת:
יחס מצויין של הצוות. מקצוענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת-השחר עזרא, הוד השרון.
אשרור: 01/04/2020
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 110,000 והחלפת משאבת מים בסקודה פאביה.
חוות דעת:
השרות היה ממש בסדר גמור! בעיקר התרשמתי מהיכולת לקבל את הרכב לעבודה במסגרת זמן מוגבלת ולעמוד בה. המחיר היה הוגן וסביר לסוג התיקון והעבודה. תודה על שרות נהדר, מהיר ומקצועי. אין ספק שאחזור למוסך זה גם בהמשך :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר א. הוד השרון.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה ברכב מסוג סיטרואן C4
חוות דעת:
הוא היה עשר בהכל. הוא מקצועי, טיפל בי בצורה מהירה וגבה מחיר משתלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם הררי, פתח תקווה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פלגים וסלילי הצתה.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל. טיפול מקצועי, יעיל ומהיר. מחיר מעט גבוה, אבל שווה את השקט. דוד איש נעים ואנושי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גילעד בן עטייה אלמוג, הוד השרון.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מצמד.
חוות דעת:
היה ממש טוב, העבודה מעולה, הוא נחמד מאוד, הוא עמד בזמנים, המחיר גם היה ממש הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר ברנר, כפר סבא.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פנס לרכב מסוג סיטרואן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה וטוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 438 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק