מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.60
מחיר 9.16
איכות 9.54
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר מ. פרדסיה.
משוב: 29/10/2017
תיאור השירות:
החלפת ברקסים ברכב פיאט בראבו, 2009.
חוות דעת:
היה מעולה! הכל היה מקצועי וטוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן פלאס, כפר סבא.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג טויוטה CHR.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, נעים מאוד וזריז, איך שנכנסתי קיבלו אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ש. כפר סבא.
אשרור: 09/08/2020
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
טיפול 45,000 ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
בסה"כ היה טוב! תיאמנו מועד לטיפול, הגעתי וקיבל אותי בדיוק בזמן. מוסך קטן ללא חדר המתנה ולכן נאלצתי להסתובב באזור כשעה וחצי, החליף לי פילטר למזגן ללא עלות ולקח לי כסף כפי שתיאמנו מבעוד מועד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלינור דבי, הרצליה.
משוב: 07/08/2020
תיאור השירות:
שיפוץ ראש מנוע לרכב מסוג יונדאי אי 10.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, נתן שירות מאד טוב, היה תמיד זמין אבל מבחינת מחיר היה טיפה יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דין פ. רעננה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
החלפת ידית ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
השירות היה מהיר ומקצועי. רציתי לברר כמה עולה חלק מסוים, שאלתי אותו, אמר שאני אראה לו רישיון רכב ויתן הצעת מחיר, עדכן ברגע שהחלק הגיע, כל הסיפור לקח 3 ימים. אמר מראש כמה זה עולה. היה סופר זריז ויעיל. על הדרך בדק את המנוע כי הרכב חדש, עשה הכל בכיף. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם כ. כפר סבא.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ותיקון לרכב מסוג פולקסווגן ג'טה.
חוות דעת:
הם היו על הכיפאק! פתרו את התקלה שהייתה, עשו עבודה טובה והיו נחמדים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל לוית, אריאל.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף והחלפת צלחות ורפידות ברכב מסוג שברולט ספארק.
חוות דעת:
אני מבסוט! הוא בן אדם מאוד נחמד, הסביר ועדכן במהלך היום על ההתקדמות של הטיפול, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת המחיר אני מרוצה ואני בהחלט אחזור אליו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לירן קדמון, כפר סבא.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי וטסט.
חוות דעת:
דוד מקסים! הסביר כל צעד וכל שקל ששילמתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ב. רמת השרון.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת ברקסים קדמיים, רפידות וחריטה ברכב מסוג מיזצובישי אאוטלנדר.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה מהעבודה והשירותיות. אני לא בטוח לגבי המחיר, אולי טיפה יקר אבל מבחינת אמינות ועבודה הם עשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אופיר יוסף, כפר סבא.
משוב: 29/07/2020
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 484 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק