מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.63
מחיר 9.08
איכות 9.40
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי כהן, הרצליה.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטרים ברכב מסוג פיאט 500.
חוות דעת:
היה מצוין. גם מבחינת מחיר וגם מבחינת שירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן נונבר, הרצליה.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול 10 אלף שכלל-החלפת פלגים, החלפת רפידות ברקסים קדמיים ואחוריים, החלפת פילטר שמן וחריטה בדיסקים הקדמיים והאחוריים ברכב מסוג סיטרואן c4 שנת 2014.
חוות דעת:
מדובר במוסך קטן וחמוד וזה נראה מבחוץ מקום של צמיגים. הוא מאוד שירותי, הייתה לי תקלה במחשב, בנורה, הופיעו לי יותר מידי תקלות, הוא תיקן ועל הדרך ביקשתי ממנו שיכין לי את הרכב לטסט, אז הוא עשה טיפול 10 אלף. הוא מאוד אדיב, התקשר אלי אחר כך לבדוק שהכל בסדר וההתרשמות הכללית היא שהוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר סלע, הרצליה.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מוט מייצב ומסרק הגה במאזדה 2011.
חוות דעת:
עשר, מושלם! תקתק הכל ונתן מחיר טוב. הייתי מאוד מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ל. הרצליה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במשאבת הגה ברכב.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל, המחיר הוגן ויחס טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אוריאל פריזר, הרצליה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רפידות, דיסקיות בגלגלים וארבע תושבות מנוע.
חוות דעת:
מאד מרוצה. נתן עבודה מעצמו, הוא נתן לי חלקים כדי לראות אם זה פותר את הבעיה וכשלא פתר הביא לי חלקים אחרים, בלי תשלום נוסף עד שזה היה טוב. בן אדם מאד ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן קרן, הרצליה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר וטיפול תקופתי לרכב.
חוות דעת:
היה אחלה! איש נחמד אמין ומקצועי. מחיר טוב. אבוא אליו שוב לטיפולים הבאים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרית רבניאן, הרצליה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
טיפול ותיקונים לפני טסט וטיפול תקופתי לרכב יונדאי טוסון.
חוות דעת:
דוד היה מאוד אמין, הסביר בפירוט מה לא בסדר ואיך הוא הולך לתקן, אני לא כל כך מבינה בתחום ולכן אני לא יודעת איך לדרג מחיר. אבל באופן כללי הוא נחמד וסבלני והכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אלכסנדר, רמת השרון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
זמין, אמין יעיל והוגן במחיר, זן נדיר בקרב המוסכניקים, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורן בגה, הרצליה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של נורה קדמית וחיזוק פגוש ברכב מסוג סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
הם היו מעולים, מאוד נחמדים ואדיבים עשו עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן אורן, הרצליה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים ורצועה בניסאן ג'וק.
חוות דעת:
היה מדהים, הוא הכי טוב! יצאתי ממש מבסוט, היה מאוד מוצלח. הכל עשר :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 392 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק