מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברק
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.75
מחיר 9.73
איכות 9.87
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תמר עמירן, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל שגרם לקצרים חשמליים.
חוות דעת:
כבר שנתיים שאנחנו נעזרים בברק ומרוצים ממנו כל פעם מחודש. הוא מספק פתרונות יצירתיים ועושה עבודה מקצועית ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל ב, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, שירותי ואמין! מיד בדקתי ועשיתי השוואות כשהביא הצעת מחיר, אני עליו ממליצה בחום רב, הגיע יחסית מהר, הגיע בשעה שאמר השאיר אחריו נקי, הסביר לי מה הבעיה והיה ממש בסדר. נתן את החלקים שהוא הוציא ופתר את הבעיה. כשהיה אצלי בדק עוד משהו על הדרך וברור לי שאפנה אליו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר זאבי, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
העברת נקודות חשמל, התקנת מפסקים כולל חציבות בקיר וחיבור כבלים.
חוות דעת:
עשה עבורי כבר מספר עבודות, הוא תמיד מגיע בזמן ואפילו מקדים, עושה עבודה טובה, מאוד מקצועי ומסודר מבחינה בטיחותית. מסביר ועונה על השאלות בסבלנות וגם הוגן במחיר בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי וייסנר, ראשון לציון.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל, הוספת שקע חשמלי לתנור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
בחור מקצועי מאוד שעושה עבודה טובה ונקייה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון בן יאיר, ראשון לציון.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מפסק לדוד ונקודת חשמל.
חוות דעת:
אני מאוד ממליצה עליו, היה אצלי פעמיים בשתי דירות שונות. מגיע בזמן והמחיר נראה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה בן אברהם, יהוד.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כפתור שרוף שגרם לקצרים בארון חשמל.
חוות דעת:
מאז שהכרנו את ברק אנחנו נעזרים בשירותי כל פעם שאנחנו צריכים חשמלאי, אני ממש מרוצה שמצאתי אותו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר לב, קרית אונו.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
אני זוכר אותו לטובה. מאוד זמין, הגיע ועשה עבודה מאוד מקצועית. היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דובי ק, ראשון לציון.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מנורות וחיווט קווי חשמל של תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא מעולה! היה מקצועי, אדיב, נותן יחס טוב, הגון, יש לו פיתרונות יצירתיים, במחירים הגונים, העבודה מדויקת, יפיפיה עובד נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי כ. יבנה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מספר גופי תאורה וארון חשמל.
חוות דעת:
מאוד מומלץ! שירות טוב, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עזר חממי , ראשון לציון.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת החשמל.
חוות דעת:
תיקון מערכת החשמל במשרד שקרסה עקב סופה ומים שנכנסו למערכת. היינו מאוד מאוד מרוצים, הוא עמד בזמנים ונתן שירות מקצועי ומיידי במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק