מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שגיא
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.85
איכות 9.84
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יובל גינזברג, רעננה.
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור אמנם לא נפגשנו פנים מול פנים הוכל נעשה טלפונית אך הוא היה זמין ואני מרוצה בגדול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה ויניקובצקי, כפר סבא.
משוב: 07/06/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
הוא בא מהר, תיקן הכל במחיר סביר. הכל היה ממש טוב, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירא כהן, הוד השרון.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 19/02/2018
תיאור השירות:
איטום באמבטיה.
חוות דעת:
עבודה מצוינת. הוא מקצועי ואדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל אוחנה, רעננה.
משוב: 13/03/2018
תיאור השירות:
חיבור צינור בסנפלינג ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה גולדברג, רעננה.
אשרור: 22/08/2017
משוב: 15/06/2017
תיאור השירות:
בנייה מחדש של כל מערכת המים הדלוחים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. גם אחרי שהתגלתה בעיה ולא היה ברור אם זה בעקבות העבודה שהוא ביצע הוא הגיע לתקן הכל ללא ויכוחים וללא עלות נוספת. באמת שהכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונן ארבל, ראשון לציון.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
חוות דעת:
במילה אחת - מעולה! גם המקצועיות וגם הגישה. מחיר סביר, איש נחמד ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה טייכר, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה לצנרת בבית.
חוות דעת:
שגיא היה על הכיפק, הגיע ועשה בדיקה לנזילה, יצא שהעבודה גדולה משחשבנו ושאנחנו צריכים לערב את הקבלן. הוא גבה עלות על ביקור ואבחן את הבעיה. אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני זפרני, גבעתיים.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
שיפוץ מטבח שכלל התקנת נקודות אינסטלציה חדשות, שקעים, צבע, תיקוני שפכטל בקירות, קרמיקה וריצוף.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצוין! עשה עבודה טובה ויפה, לקח מחיר הגון, תקתקן, עמד בלוח הזמנים, היה מאוד נחמד ומקסים, אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה ומהתוצר הסופי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם שחף, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בכיור המטבח וייעוץ לגבי תחזוקת פתחי הניקוז באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל גפני, תל אביב.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה, הכנה והתקנת מדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה עשר! נחמד, מקצועי, הודיע שיאחר, שאל אותי שאלות לפני כדי להגיע מוכן, עשה עבודה נקייה, אסתטית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 300 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק