מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.77
מחיר 9.53
איכות 9.72
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל יעקובי, רעננה.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. הוא נחמד, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל בן ארי, כפר סבא.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בחדר מדרגות ותיקוני חשמל נוספים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלירן ב. ירושלים.
אשרור: 05/04/2017
משוב: 27/02/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בלוח חשמל והכנת תשתית לקראת בדיקה של חברת החשמל.
חוות דעת:
אלירן איש טוב ואמין. הוא יצא ממש מלך, הגיע ביום שישי לקראת כניסת שבת ופתר את הבעיה במקצועיות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יפה פינקלשטיין, רעננה.
משוב: 21/12/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגנים. כלל החלפת חוטים ותיקונים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא אלוף. מחירים מאוד שקופים. הוא מסודר. עבודה מאוד מקצועית. הוא עשה עבודה בלי לכלוך. ממש מקצועי. הכל חוקי. מסודר כמו שצריך. הוא מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי הראל, הרצליה.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור ד. הרצליה.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
החפלת חוטם ונתיכים בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה מאוד ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז ר, תל אביב.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל גלילי, הרצליה.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 23/11/2017
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל.
חוות דעת:
בסופו של דבר זו הייתה בעיה של חברת חשמל והם הגיעו לעשות את התיקון, הוא היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רונן ק. חיפה.
משוב: 21/12/2017
תיאור השירות:
החלפת ממטים בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם הדני, הרצליה.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 17/09/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון תקלה בארון חשמל, וייעוץ לגבי התקנת רכיב חדש להארכת תאורת חדר מדרגות.
חוות דעת:
למאיר פניתי בשל בעיה בתאורת חדר מדרגות בבניין. בעיה הקשורה בזמן תאורה קצר מידי.שלחתי לו תמונה של ארון החשמל והוא הנחה אותי בטלפון איך לכוונן את הזמן. לאחר מכן המליצו לנו לעבור לרכיב חדש יותר, אז ועד הבית רצה להזמין אותו בתשלום להתקין מפסק אוטומטי חדש. הוא הגיע פיזית, ואמר שניתן להסתדר גם עם הרכיב הישן ולא ניסה לדחוף רכיב חדש. לא כל יום נתקלים במקצועיות, הגינות ויושרה כמו שלו. אני יודע שאם אצטרך בעתיד אני אפנה אליו, ללא היסוס. אני יכול להגיד עליו רק מילים טובות!ממש ממש התרשמנו ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 137 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק