מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יורם
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.89
מחיר 9.77
איכות 9.82
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניצה פרי, רמת גן.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במדיח כלים של חברת AEG.
חוות דעת:
יורם היה מעולה! הוא הגיע לתקן מדיח מאוד ישן. אדם מאוד ישר ביצע את התיקון והוא לא היה בטוח אם זה שווה ואולי הכי טוב להחליף, לא גבה ממני כסף ונתן לי זמן להגיע להחלטה. נתן לי הרגשה שאפשר לסמוך עליו ובאמת החלטתי לא לקנות חדש ושילמתי לו את מה שהיה מגיע לו. בעל מקצוע ממש מוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דנה י. רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני של מדיח כלים.
חוות דעת:
יורם היה זמין והגיע במהרה, נתן שירות מקצועי ואדיב. שילמתי על השירות רק כאשר הוא סיים את התיקון כולו. מאוד מרוצה מהשרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית גזית, רמת גן.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
איפוס לכרטיס חכם של מדיח כלים חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה דייקן, מקצועי, זריז, נחמד והוגן. הסביר לי על כל דבר, עמד במילה שלו ובאמת כל הכבוד לו, אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופיה רוזינה, רמת גן.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית בחור מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ק. רמת גן.
אשרור: 28/07/2019
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של מדיח על השיש מתוצרת בוש, כלל החלפת חלק.
חוות דעת:
היה מעולה! אני מאד ממליץ עליו. מאד מקצועי, אדיב, אמין והגון. השקיע הרבה זמן ומאמץ למצוא את מקור התקלה, לחפש את חלק החילוף שכמעט ולא בנמצא בשוק ולקח מחיר מאד סביר. הלוואי שירבו כמותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פ. יהוד.
אשרור: 16/09/2019
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים עם נורת חיווי של ברז דולקת.
חוות דעת:
יורם מצא את התקלה לאחר כמה בדיקות, הסביר והיה קשוב ונעים. שירות מצויין והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילן וולקוב, קרית אונו.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת מילה.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע באותו יום, טיפל בצורה מעולה ולקח מחיר הגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפה עיני, קרית אונו.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור כפול גדול של חברת סמסונג ומדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא מעולה! באמת שאין מילים. אני קיבלתי עליו המלצות וממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי לויטס, ראש העין.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה מצוין. התקלה הייתה משהו מאד פשוט, הוא עלה על זה במהירות, לקח תשלום רק על ביקור ועשה ניקוי של פילטרים על הדרך. היה ממש הגון ואפשר להגיד שיצא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון איבגי, סביון.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הגיע לתקן מדיח כלים, לאחר בדיקה ארוכה מאוד והתייעצות עם מומחים אחרים הגיע למסקנה מה הבעיה לזכותו ייאמר שהמליץ לא לתקן סתם ובמקרה הזה לקנות מכשיר חדש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק