מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יורם
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.83
מחיר 9.63
איכות 9.70
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רונית גזית, רמת גן.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
איפוס לכרטיס חכם של מדיח כלים חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה דייקן, מקצועי, זריז, נחמד והוגן. הסביר לי על כל דבר, עמד במילה שלו ובאמת כל הכבוד לו, אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסף ק. רמת גן.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של מדיח על השיש מתוצרת בוש, כלל החלפת חלק.
חוות דעת:
היה מעולה! אני מאד ממליץ עליו. מאד מקצועי, אדיב, אמין והגון. השקיע הרבה זמן ומאמץ למצוא את מקור התקלה, לחפש את חלק החילוף שכמעט ולא בנמצא בשוק ולקח מחיר מאד סביר. הלוואי שירבו כמותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון איבגי, סביון.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הגיע לתקן מדיח כלים, לאחר בדיקה ארוכה מאוד והתייעצות עם מומחים אחרים הגיע למסקנה מה הבעיה לזכותו ייאמר שהמליץ לא לתקן סתם ובמקרה הזה לקנות מכשיר חדש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמר פ. סביון.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
התקנת חלק חסר במדיח כלים.
חוות דעת:
יורם הגיע לסדר את המדיח, הוא החליף איזה חלק אבל זה לא פתר את הבעיה. הוא הציע להחזיר לי את הכסף אבל העדפתי פשוט להשאיר את המצב כמו שהוא. הוא היה ממש בסדר והסביר הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פ. יהוד.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים עם נורת חיווי של ברז דולקת.
חוות דעת:
יורם מצא את התקלה לאחר כמה בדיקות, הסביר והיה קשוב ונעים. שירות מצויין והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורין אבירם ינאי, תל אביב.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה נממש נחמד ועזר לי לפתור את הבעיה בטלפון, הוא הנחה אותי לעשות משהו שסידר את הבעיה. אין ספק שאם באמת אצטרך מישהו בהמשך אז אזמין רק אותו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלי א. גבעת שמואל.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במדיח כלים.
חוות דעת:
ממליצה בחום! הגון, ישר מאוד. מגיע בזמן. הוא פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אילני, פתח תקווה.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת שולטס שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
אין טכנאי כזה בכל מדינת ישראל. האיש הכי ישר שיש. לא תקבלו תלונה אחת אליו. הוא מקצועי, אמין והגון. מספר אחת. יצאת צדיק פראייר לידו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. ג. פתח תקווה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים ישן ותקול.
חוות דעת:
הגיע מהר לבדוק אם אפשר לתקן מדיח כלים. בדק במשך יותר משעה מספר בעיות שהיו, לבסוף אמר שלא כדאי לתקן כי העלות היא כמחצית ממדיח חדש והמדיח הזה כבר ישן (15 שנים). סייע לנו לפרק את המדיח כדי לפנות מקום למדיח חדש שהזמנתי. ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים aeg.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק