מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יורם
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.86
מחיר 9.73
איכות 9.78
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 59 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נגה פורת, גבעת שמואל.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
ממליצה עליו בהחלט! הוא מאוד אמין, זמן התגובה שלו מהיר מאוד והמחירים שלו טובים בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביעד א. תל אביב.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש.
חוות דעת:
היה מעולה! נעים, מקצועי, מחיר הוגן. מאד ניסה לעזור עם בעיה נוספת שבכלל לא קשורה למייבש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בעז מררי, גבעתיים.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במייבש כביסה של AEG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה! היה מקצועי וישר, נתן שירות טוב ועמד במזנים. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי פפו, ראש העין.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שירה וקנין, גבעתיים.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת ברדר.
חוות דעת:
הוא הטכנאי טוב שיש, אני עובדת איתו שנים ומאוד ממליצה עליו. מקצועי, אמין, אפשר לסמוך עליו ומאוד הוגן במחירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ה. ד. הרצליה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה למייבש קונסטרוקטה.
חוות דעת:
יורם הגיע תוך שעה מרגע שפניתי אליו; ידע לנתח כבר בטלפון מה יכולה להיות הבעיה; פתר בזריזות רבה וכיוון שהבעיה שלי מופיעה אחרי מספר יבושים לא לקח כסף עד אשר אישרתי שהמייבש תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 22/08/2019
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה בן 4.5 שנים שכלל החלפת רצועה שנקרעה.
חוות דעת:
אחלה שירות! יורם היה מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע בזמן ותיקן במהירות. גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית במייבש של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מעולה, קודם כל ערב קודם הוא נתן לי טיפ איך להשתמש במייבש למרות הידית השבורה ולמחרת הגיע מוקדם וסיים את העבודה ממש תוך שלוש דקות. לדעתי המחיר היה יקר.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
‫שלומית אוטבסקי‬‎, גבעת שמואל.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
התקשרתי ליורם ביום שישי לאחר שמכונה התקלקלה באמצע הפעלה וקיבלתי הסבר מפורט עם הרבה סבלנות מה לעשות כדי למנוע נזק עד לתיקון ולאחר מכן הוא הגיע ותיקן במועד שקבענו והמכונה עובדת בלי בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק