מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירון
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.51
זמנים 9.59
מחיר 9.32
איכות 9.38
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיורא כהן, רעננה.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור באזור שעון המים.
חוות דעת:
לירון היה מאד מקצועי ומאד חביב. הגיע בזמן וביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. הוא לא יקרן, אבל המחיר הוא כנראה מה שהולך בשוק היום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל ש. הוד השרון.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשרותים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל נגרי, רעננה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז לכניסת מים של מכונת כביסה.
חוות דעת:
לירון היה פשוט מצוין! הגיע אליי בזמן, עשה עבודה יפה ומקצועית ולדעתי גם המחיר שלו היה סביר ביותר. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה אפשטיין, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! התיקון היה לא פשוט והוא ידע איך לפתור את הבעיה. התרשמתי שהוא מאוד מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יוסי ., הוד השרון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז לכיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עבודה מאוד טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורה רייך, רעננה.
אשרור: 08/07/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
שיפוץ מקלחת הכולל הוספת נקודות ביוב והוזזת נקודות מים בדירה.
חוות דעת:
לירון היה מעולה, בחור מקסים, עשה עבודה טובה ומהירה, הגיע בזמן, זמין, יסודי, מקצועי, נחמד, אדיב ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד לוריא, הוד השרון.
אשרור: 22/04/2019
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת סילוקית בשירותים של מרתף.
חוות דעת:
היה צורך בהחלפת סילוקית במרתף, לירון הגיע לבצע את העבודה וראה שהוא לא מצליח, הוא התקשר למישהו שמתמחה שניסה להדריך אותו בטלפון וזה גם לא עבד. לירון העביר לי את המספר של עודד והוא הגיע ועשה עבודה מעולה. הוא נחמד, הגיע בזמן והמחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר ברקן, הוד השרון.
אשרור: 17/04/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
איתור מקור של הצפה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא הגיע ואיתר את הבעיה. הוא גילה שמה שגרם להצפה באמבטיה, אלה שורשי עץ שחדרו לצנרת שמחוץ לבית ויצרו סתימה. לא היה לו את המכשור המתאים לטפל בזה, אז הוא הציע להזמין לי ביובית באופן פרטי. בסוף, הוא לא עשה עבודה, כי יש לי ביטוח לבית והפעלתי אותו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גדי בנימין, כפר סבא.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, התקשרנו אליו בשבע בערב והוא הגיע אחרי שעה, בא וטיפל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון מגנוס, הוד השרון.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון טוש של מקלחת.
חוות דעת:
עשה את העבודה והיה בסדר, הוא בא ותיקן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 152 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק