מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.65
מחיר 9.64
איכות 9.65
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל נוגה, תל אביב.
אשרור: 03/08/2019
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איב איזייאב, תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנת מזגן חדש של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ליאור היה ממש מעולה, הוא באמת תותח ומגיע לו בהכל עשר! הוא הגיע בצורה מיידית, נתן מחיר הוגן היה מקצועי ולמרות שהעבודה גם לא הייתה קלה הוא ביצע אותה בצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן גרובר, תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1.25 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב כהן, תל אביב.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן חדש מיני מרכזי ותיקון מזגן נוסף שהיו בו פילטרים סתומים.
חוות דעת:
איש עבודה! מדויק וביצע עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יותם הרשקוביץ, תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת פיילוט 1 כ"ס.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע בזמן והמחיר שלו היה נמוך ביחס לאחרים שבדקתי. עבד מאוד מסודר. היה נחמד ונעים, הסביר לאורך כל הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי קסטרו, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן 1 כ"ס ופירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא עמד בזמנים היה נחמד ומקצועי. קבעתי איתו לשישי בבוקר כשבד"כ הוא לא עובד אבל בגלל שזה היה דחוף הוא בא.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר וינטראוב, תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה 10! באמת הכי מעולה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קובי, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן במשרד והתקנת משאבת מים.
חוות דעת:
בהתחלה הוא היה בסדר גמור, הגיע תוך שעתיים עם המזגן עבד קשה והיה מהיר. כדרך אגב הוא אמר שצריך משאבת מים בלי לפרט שזה עולה יותר וגם את המשמעות של דבר כזה בתוך החדר (המשאבה גורמת להמון רעש שאי אפשר להתרכז). מאז העבודה אני רודפת אחריו לגבי פתרון חלופי למשאבה הזאת אבל הוא נעלם ולא עונה לי. מבחינת המחיר, הוא נתן הערכה התחלתית אבל המחיר עלה לאחר סיום העבודה.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
5
יחס
5
7
כללי
גירסאות
יובל בדולח, תל אביב.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בא בזמן ותיקתק את העבודה בצורה מקצועית. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי מיכאלסקי, תל אביב.
אשרור: 11/12/2018
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
התקנה של מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן, 3 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, הייתי מרוצה מאוד, הוא דייקן והגיע בזמן, אמין מאוד ועשה עבודה נקייה. היה מאוד בסדר איתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 179 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק