מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.65
מחיר 9.63
איכות 9.66
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעם אובנת, תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! ליאור עשה בול מה שצריך והיה מעולה בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יהונתן גרובר, תל אביב.
אשרור: 07/10/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1.25 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דליה בן-דוד, תל אביב.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת שלושה מזגנים עיליים, מזגן עילי נסתר ומעבה במסתור כביסה.
חוות דעת:
ליאור בעל תקשורת בין אישית מצוינת, מילה זאת מילה, הפתרון VRS שנעשה הוא לא פשוט ויקר, הביא מטעמו איש גבס לעבודות, בלוחות זמנים קצת בעייתי אבל הוא מקצועי, מעולה, קשוב, נוח בצורת תשלום ואני בהחלט מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איל ר, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לשני מזגנים רגילים, אחד של חברת אלקטרה עם 3.5 כח סוס והשני של תדיראן עם 1.5 כח סוס.
חוות דעת:
ליאור היה זמין וסיפק תגובה מהירה. הגיע לעבוד בזמן, עשה את הכל כמו שצריך ולקח מחיר שלדעתי היה סביר בהחלט. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ל. תל אביב.
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ש. תל אביב.
אשרור: 16/09/2019
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ליאור נתן שירות מעולה. בהתחלה ניסה לעזור טלפונית וכשזה לא עבד הוא הגיע יום אחרי. הוא נתן לי טווח זמנים צר שבו הוא יגיע מ11-12 והגיע ב11. המחיר שלו היה סביר לגמרי. (אני מנהל נכסים באיזור, מכיר מחירים) הוא בן אדם נחמד וניקה אחריו הכל. הוא נראה איש מקצועי והוא אפילו עשה לי טיפול מונע לעתיד. ממליץ ממליץ ממליץ !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר מועלם, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
מזגן 1 כ"ס של חברת האייר שכללה אספקה.
חוות דעת:
מצוין! עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל נוגה, תל אביב.
אשרור: 03/08/2019
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איב איזייאב, תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנת מזגן חדש של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ליאור היה ממש מעולה, הוא באמת תותח ומגיע לו בהכל עשר! הוא הגיע בצורה מיידית, נתן מחיר הוגן היה מקצועי ולמרות שהעבודה גם לא הייתה קלה הוא ביצע אותה בצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב כהן, תל אביב.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן חדש מיני מרכזי ותיקון מזגן נוסף שהיו בו פילטרים סתומים.
חוות דעת:
איש עבודה! מדויק וביצע עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 188 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק