מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סיני
ציון כללי:
9.20
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 8.95
מחיר 9.22
איכות 9.47
דירוג כללי 9.20
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צחי נתיב, חיפה.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פנל באינטרקום לא תקין, של בניין מגורים.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד ומאוד הגון, היה צריך להגיע יותר מפעם אחת בגלל שהיה חסר חלקים. עשה את העבודה בצורה מקצועית, הוא נראה כמו שהוא שיודע את העבודה היטב והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכל מלמוד, חיפה.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
סיני היה מעולה, עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן שייט, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה באינטרקום ותיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
סיני לא יכל להגיע ושלח בחור שעשה רושם טוב. הבחור אבחן את התקלה באינטרקום וחבל שסיני לא זיהה זאת לכתחילה. הבחור העביר את האחריות לועד בית ואם אצטרך אקרא לו שוב. כל העניין נמשך המון זמן, ועדיין לא נפתרה העבודה אחרי שועד הבית בדק ומבחינתו הכל תקין והתקלה בדירה. בשורה התחתונה האינטרקום עדיין לא עובד.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
5
יחס
10
7
כללי
גירסאות
אמיר קרופרו, נתניה.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
היה מעולה, אני מאוד מרוצה מהשירות. הוא עשה עבודה מקצועית, הגיע בזמן ואפילו הקדים. הוא נתן לי הדרכה על האינטרקום כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
הברזה מתיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
קבענו לעשות עבודה, בעל המקצוע לא הופיע ולא הודיע מראש. כשרשמתי לו הוא לא ענה.
זמנים
0
יחס
7
6
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אינטרקום ואזעקה בבניין מגורים.
חוות דעת:
סיני היה בסדר גמור, מקצועי, אמין ונחמד. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה סבירה ואנחנו מרוצים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מנעול, תיקון באינטרקום ושיפוצים קטנים בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! שירותי, אדיב ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שומרון, חיפה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של ארון תקשורת בדירה.
חוות דעת:
בחור נחמד מאוד. הגיע בהתראה קצרה וסידר את התקלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן רשף, אור עקיבא.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת אזעקה.
חוות דעת:
היה אחלה סך הכל. הוא הפנה אותי לבחור שניסה בהחלט לעזור לי, והוא היה בסדר גמור, אבל לצערי לא הצליח לסדר את הבעיה. אבל הוא גם לא לקח תשלום, לכן בהחלט הייתי מרוצה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מור יעל, מולדת.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
אספקת 2 מצלמות אבטחה.
חוות דעת:
היה מצוין וענייני, הוא עמד בזמנים ונתן מענה מהיר. לא הייתי צריכה לרדוף אחריו, הכל הלך מצוין . לדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק