מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברק
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.79
מחיר 9.59
איכות 9.63
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שירי דואני, ראשון לציון.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקן ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
ורד קובדן, ראשון לציון.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
כיוון מצוף והחלפת גומיה בניאגרה.
חוות דעת:
הגיע ממש מהר תוך כמה דקות, עשה אחלה של עבודה, הסביר לי כל מיני דברים ואיך לתחזק את המקום. תקתק את העבודה. מבחינת שירות הוא אחלה ובנוסף מאד מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל טאוב, ראשון לציון.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת אטם במנגנון ניאגרה של אסלה סמויה.
חוות דעת:
השירות היה טוב, ברק היה נחמד, ידע לזהות את הבעיה ולהסביר למה יש להחליף את הרכיב. הוא ביצע את העבודה לשביעות רצוני, אך בעקבות מנגנון ישן היו תקלות נוספות שצפו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל וינוגרדוב, בית דגן.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרפסת שירות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, בא די מהר, היה מקצועי, נחמד ופתר את הבעיה בקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל שחף, ראשון לציון.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז למדיח.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית צוק, ראשון לציון.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז אמבטיה.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות, בעל מקצוע נחמד, אדיב ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן מיכאלי, ראשון לציון.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ומצוף לאסלה.
חוות דעת:
היה מצוין. אני מרוצה מהכל, הוא הגיע בזמן, נתן שירות טוב ועשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר נמזר, ראשון לציון.
אשרור: 22/01/2019
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
הסרת כיור ישן והתקנת כיור חדש באמבטיה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד בסך הכל, אבל אני לא בטוח שהוא היה הוגן ומקצועי. הייתי צריך להסיר כיור ישן והוא הוריד לי אותו יחד עם האריחים שהיו על הקירות, אך כשביקשתי שיחזיר אותם כי זה לא נראה טוב הוא אמר שהוא לא שיפוצניק והוא לא עושה דברים כאלה. בסופו של דבר הוא התקין לי כיור חדש על הבטון עצמו ועכשיו אני צריך להזמין סתם שיפוצניק שיעשה הכל מחדש. לדעתי הוא היה צריך להגיד לי מראש שהוא לא עושה דברים כאלה, או לפחות לשאול אותי אם עדיין לפרק את האריחים למרות שהוא לא יודע להחזיר כי יצא שעשיתי עבודה לחינם.
איכות
2
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
5
כללי
גירסאות
אורי זוהר, ראשון לציון.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
טיפול בסתימות צנרת של בניין.
חוות דעת:
ברק נתן שירות מאה אחוז. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה עטר, ראשון לציון.
משוב: 14/10/2018
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 133 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק