מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זבולון
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.86
מחיר 9.69
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי אצקוביץ, נחלים.
אשרור: 26/12/2018
משוב: 26/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שכלל החלפת פלאנג' ותרמוסטט.
חוות דעת:
היה ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
נירית קידן, חולון.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
חיפוש מקור תקלה בתאורת תקרה ותיקונו, ותיקון קצר במייבש כביסה.
חוות דעת:
יש לי רק מילים טובות על זבולון! הייתה לי בעיה קצת מסובכת והוא חשב באופן רציונלי על כמה רעיונות יצירתיים לפתירה שלה שבינתיים נראה שמחזיקים מעמד. הוא היה ממש לעניין; מקצועי, אמין וישר, ואני מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייקל מרקס, תל אביב.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מתג מקצר של דוד.
חוות דעת:
היה נהדר! זבולון תיקן את המתג של הדוד שעשה קצר בכל הבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר גולדברג, גבעתיים.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בדירה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא בעל מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי וולך, תל אביב.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
תיקוני חשמל בבית שכללו החלפת בתי מנורות ותיקון קצר.
חוות דעת:
שירות מעולה, הגיע בזמן ואפילו לפני. הוא מאוד נחמד ומאוד מקצועי. ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אלנבוגן, רמת גן.
אשרור: 14/03/2017
משוב: 09/02/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היינו מרוצים גם מהעבודה וגם מהמחיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איציק ב. גבעתיים.
אשרור: 10/01/2017
משוב: 08/12/2016
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר, החלפת שקע.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה וויצק, תל אביב.
משוב: 29/12/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. זה היה הדרכה בטלפון אבל הוא היה מאוד מאוד בסדר. היה קצר חשמלי בכל הבית, הוא הסביר שצריך ללכת ללוח חשמל ומה צריך לעשות והבעיה נפתרה. זה מאוד עזר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ח. א. פתח תקווה.
משוב: 22/02/2017
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר בכל הבית.
חוות דעת:
הסתבר שזבולון גר לא רחוק ממני. פניתי לשני חשמלאים אחרים, כשהראשון, בכלל לא רצה להגיע, החליט מה הבעיה ואמר ש"הוא לא מתעסק בזה" והשני בכלל לא ענה. זבולון הפתיע אותי, כשהוא אמר "אני יכול להגיע כעת" (בשעת ערב), הוא הגיע מהר מאוד, עשה עבודה מצויינת, הסביר לי מה הוא עושה ולמה וגם המחיר היה סביר מאוד. הוא אדם מאוד נחמד והבטיח שאם הבעיה חוזרת, הוא לשירותי בכל עת - מה שמרגיע אותי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. מ. הרצליה.
אשרור: 02/11/2018
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד! עובד יפה ומסודר, השקיע זמן וסבלנות בפתרון התקלה ופתר אותה לשביעות רצוני המלאה. יתרה מזאת, יום אחרי ביקש שאבדוק דבר נוסף ליתר בטיחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 185 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק