מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זבולון
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.83
מחיר 9.50
איכות 9.77
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל בלום, הוד השרון.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
פיצול מתגים עבור מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל פ. רעננה.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה סך הכל מקצועי, אחראי, מאוד זמין, הגיע מהר והשירות מצוין. הוא מתחשב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעזר הרכבי, כפר סבא.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של 6 גופי תאורה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא מאוד קואופרטיבי, כל מה שביקשתי הוא עשה. היה צורך לבוא עוד פעם להשלים את העבודה והוא עשה הכל במקצועיות. הוא מנומס, נעים ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל גבאי, רעננה.
אשרור: 09/11/2018
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של לוח חשמל והחלפת טיימר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה עשה עבודה טובה והוא בחור מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל אלאור, כפר סבא.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי כבל חשמל במאוורר.
חוות דעת:
עזר לי בטלפון והיה מדהים! הייתי צריך כבל נוסף במאוורר כדי שאני אוכל להפעיל אותו. פניתי עם הבעיה והוא עזר לי בטלפון וחסך ממני ביקור חשמלאי בתשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון פ. תל אביב.
משוב: 07/11/2017
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע א. תל אביב.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
תיקון 3 מאווררי תקרה והחלפת מתגים תקולים.
חוות דעת:
פנינו לזבולון בגלל רעש של זרם חשמלי במתגים והתקנה קלוקלת של 3 מאווררי תקרה. כבר בשיחת הטלפון זבולון בירר לעומק את הבעיה ונתן את כל האינפורמציה לגבי העבודה הנדרשת. הגיע בזמן, עבד בצורה מסודרת ומקצועית, שיתף אותנו בתהליך העבודה כדי שנבין למה עושה את מה שעושה וביצע את העבודה בצורה טובה מאוד. עכשיו אנחנו יכולים לישון בשקט שהמאווררים והמתגים מותקנים באופן בטיחותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס מלכין, פתח תקווה.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נתק בכמה מפסקים.
חוות דעת:
הוא בסדר. קבענו זמנים, והוא הגיע. היה זמין. הוא הסביר מה שהוא עושה ומה הייתה הבעיה. עבד מאד מסודר ונקי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יערית פ. פתח תקווה.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
תיקון של שקעים במטבח והתקנת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. זבולון הגיע בדיוק בזמן שקבענו, היה מאוד שירותי ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי לוונשטיין, גני תקווה.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מתג חשמל בעייתי, תיקון קצר והתקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
נתן לי שירות מצוין! הגיע אלינו נורא מהר תוך חצי שעה בערב, תקתק הכל, עבד מהר ועשה רושם שהוא מקצועי ואמין מבחינת מחירים. היה מאוד אדיב ונעים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק