מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זבולון
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.86
מחיר 9.54
איכות 9.78
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוני אריאלי, תל אביב.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר תקרה שהתנתק בו חוט.
חוות דעת:
זבולון היה מקסים, היה ממש נחמד והשירות מצוין. הגיע בזמן, המחיר הוגן וסידר הכל יפה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין מ. תל אביב.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון של מפסק בויילר ותיקון של מנורת השירותים.
חוות דעת:
מושלם פשוט מושלם! איש מקצוע אמין, אחראי, נעים וחביב. המחיר היה טוב, ועל הדרך הוא בדק עוד משהו. יש לו טוב לב. המלצתי עליו לכל הדיירים לבניין, הוא החשמלאי שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי אלמוג, תל אביב.
אשרור: 31/07/2020
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי, אדיב ושירותי. הסביר על הכל, הייתי ממש מרוצה וזה לא קורה לי הרבה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה ת. תל אביב.
אשרור: 20/03/2020
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
מאוד מקצועי ואמין, תיקון לא קל בתוך בוידעם, היינו בטוחים שמקור הקצר החשמלי ברטיבות בקירות והוא גילה שלא. נכנס עמוק לתוך הבעיה ונתן פתרון מהיר ומקצועי. מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ש. תל אביב.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה והחלפת חצי אוטומט והחלפת ממסר פחת תקול.
חוות דעת:
הגיע בזמן, הסביר מה עושה, עבד יעיל ומהר ובסך הכל היה מאד נעים. המחיר קצת מעל הממוצע. ארצה להוסיף, שכעבור מספר שבועות הגיע על חשבונו לתיקון ליקוי ברכיב. כן ירבו אנשי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד רובין, תל אביב.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, הסביר מה עושה והיה נחמד. הוא בחור חיובי שנותן שירות טוב. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל פרץ, תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
קדיחת חור בקיר חיצוני עבור העברת כבלים וסידור מכסים של פתחי תקשורת בדירה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הגיע בזמן, עמד במחיר שסיכמנו ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ר. תל אביב.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 30/12/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות מצוין! תיאום הזמן היה מהיר, ביצוע העבודה מקצועי, הוא מדויק ובתשומת לב, מבחינתי השירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן אלדר, תל אביב.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים חשמליים.
חוות דעת:
זבולון היה מצוין, עבד מסודר והסביר לנו על הכל. היינו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר צוק, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורה וקידוחי קיר קטנים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהזמנים, מהמקצועיות וההסברים אבל המחיר לדעתי היה מעט יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 245 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק