מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.46
מחיר 9.47
איכות 9.69
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים אלאלוף, מודיעין.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה עשר. התקשרתי והוא ייעץ ואמר לי לבדוק ולפרק משהו במנוע ולאחר מכן לנקות, הוא עשה את זה כטובה והיה עשר. עשיתי את מה שאמר וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור מודיעין והסביבה

עמית ד. שילת.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיר הרשקוביץ, לפיד.
משוב: 26/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מאוורר תקול במקרר מחברת אלקו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, אך המחיר היה גבוה מידי והמאוורר מרעיש.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אמיליה ישראל, ראשון לציון.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה כולל החלפת כרטיס פיקוד שהתקלקל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! בא בדק, היה ענייני וקצר.הוא ישב, הסביר על התקלה והראה הכל. הוא היה מאוד נחמד וממש בסדר גמור. אני אעזר בו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן גלעדי, חולון.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת שארפ 4 דלתות כולל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! בעלי מקצוע לפניו אמרו לי שהם לא מתעסקים במקרר 4 דלתות והוא כן. הוא מאוד מקצועי, מאוד שירותי, כבר דרך הטלפון אבחן את הבעיה וידע לציין את המחיר. הוא בא, עשה את העבודה בצורה מהירה, מקצועית מאוד ושירותית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב וינברג, ראשון לציון.
משוב: 18/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע למאוורר במעבה של מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע עם מצב רוח טוב למרות שזה היה כבר סוף היום, הוא הגיע אחרי יום עבודה ארוך במיוחד כי זה היה לי דחוף, הוא עשה עבודה טובה ומקצועית וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן נח, תל אביב.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
פחות או יותר היה בסדר. קבע שמנוע המקרר מקולקל ושאין טעם לתקן.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שמואל חנוך, חולון.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה מעולה, השירות היה טוב הוא היה מקצועי. אני מרוצה, הוא עמד בזמנים והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון זהבי, חולון.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, היה הוגן במחיר והכל נעשה במהירות. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי לוי, תל אביב.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר מנוע במקרר של חברת Beko.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! הוא הגיע בזמן, ישר ידע על מה מדובר, היה לו את החלקים להחלפה וסיים לעבוד מהר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 403 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור מודיעין והסביבה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק