מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ליאור
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.89
מחיר 9.71
איכות 9.89
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עודד ברר, נתניה.
משוב: 02/01/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי, כולל החלפת מנעולים ותיקון רשתות ב6 חלונות.
חוות דעת:
הוא היה עבד בצורה טובה אך שכח להחליף רשת של חלון אחד ומאז אני מתקשה לתפוס אותו שיחליף את הרשת שנותרה, חבל.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור
קלמי נוי, יהוד.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רשתות.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איל ב. רמת השרון.
אשרור: 08/06/2018
משוב: 09/07/2017
תיאור השירות:
החלפת מנועים חשמליים בתריסי גלילה ותיקון רשתות.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון בוסקילה, מודיעין.
אשרור: 09/01/2018
משוב: 07/11/2017
תיאור השירות:
כיוון תריס חשמלי, החלפת הרצועות בתריס, החלפת מתג, כיוון רשת הזזה ,החלפה ותיקון רצועה של תריס ידני.
חוות דעת:
היה מצוין! העבודה מושלמת והמחיר טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל לוי, הוד השרון.
משוב: 10/12/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול, החלפת גלגלים ורשתות.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מנוסה ומיומן ועשה עבודה טובה. הוא הגיע אלינו פעמיים ובכל פעם עמד בלוח זמנים, הודיע מראש, היה אדיב וסבלני וענה על כל השאלות. אני בהחלט ממליצה עליו!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דפנה יעקוב, רעננה.
אשרור: 01/06/2016
משוב: 23/03/2016
תיאור השירות:
החלפת רשתות ותיקון תריסי שלבים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועבד במקצועיות, הוא היה חמוד מאוד ותיקן הכל לשביעות רצוני. המחיר שלו לא היה הכי זול אבל הוא פירט על כל המחירים תוך כדי והיה ממש בסדר.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונן ר. מודיעין.
משוב: 14/01/2016
תיאור השירות:
החלפת רשת בחלון ותיקון דלת הזזה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, היה מקצועי, נחמד ועם זמינות גבוהה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון בן יוסף, מתן.
אשרור: 31/03/2015
משוב: 26/01/2015
תיאור השירות:
החלפת שני מנגנונים, תיקון של מנגנון נוסף בתריסים ידניים וטיפול בשלוש רשתות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא עשה עבודה טובה והיה ממש נחמד ומקצועי. הוא הגיע למשהו קטן יחסית ובסופו של דבר הוא ביצע עבודה גדולה יותר שלקחה לו הרבה יותר זמן. יצאתי מרוצה ממנו, הוא היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי סוכרי , מודיעין.
אשרור: 14/10/2014
משוב: 10/08/2014
תיאור השירות:
החלפת חבל לתריס בחדר השינה והתקנת רשת לחלון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! נתן מספר המלצות להמשך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי רייט, מודיעין.
אשרור: 19/08/2014
משוב: 19/06/2014
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה, רשת והחלפת רשת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. אני מאוד מרוצה מהשירות שלו והאדיבות. הוא עמד במה שאמר. אני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק