מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מקס
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.80
מחיר 9.64
איכות 9.86
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בועז לזובסקי, יבנה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה, נחמד, היה ברור לי שהוא עשה עבודה טובה ולא עשק אותי במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דימיטרי ליפק, ראשון לציון.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לדוד שמש שפסק לפעול בעקבות תקלת חשמל.
חוות דעת:
מקס בחור מעולה, פשוט בן אדם עם לב גדול! בנוסף לפן האישיות מצאתי בו גם איש מקצוע אמין ומקצועי ביותר. הוא עזר בכל מה שנדרש ואפילו הגיע אליי פעמיים. הוא סיפק את כל המידע האפשרי ולא גבה כסף על הביקור הראשון. ממליץ עליו בעיניים עצומות, הוא חייב להיות דוגמא להרבה טכנאים אחרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורה זץ, בת ים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע לטובת טיפול בדוד שמש. טרם הגעתו, קיבלנו ממנו מענה טלפוני שהיה מקצועי ומעמיק. אחר כך תיאמנו מולו הגעה וקיבלנו יחס אישי וחם. כל זה במחיר שהיה הוגן לדעתנו ובהחלט נפנה אליו שוב במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פדראם כ. ראשון לציון.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור בדוד שמש.
חוות דעת:
מקס היה ממש על הכיפאק, הוא הסביר לי הכל והראה לי בדיוק מה הוא עושה ומה בדיוק הבעיה, היה מאוד נחמד והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון לוי, ראשון לציון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש עם מערכת סולארית.
חוות דעת:
לא היו לנו מים חמים בבית, מקס סידר ותקתק את הכל במהירות, עד שהכנתי קפה הוא כבר סיים הכל! הוא אמר שזה היה מאוד קל ולא רצה לקחת תשלום אבל אני התעקשתי לשלם סכום סמלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד ארליך, ראשון לציון.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
בחור מקצוען! פתר את התקלה צ'יק צ'ק, הזמינות מעולה, יום למחרת אחרי שדיברנו איתו הוא כבר היה אצלנו. הוא עבד מצוין, אני מאוד מרוצה ממנו, כבר הספקתי להמליץ עליו לעוד אנשים. אני לא מכיר כל כך את המחירים אבל נראה לי שגם המחיר מאוד הוגן. אין הרבה כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן אבנשטיין, הרצליה.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מערכת חסומה של דוד שמש.
חוות דעת:
מקס נתן שירות מעולה. הוא היה זמין בפלאפון והגיע מתי שאמר שיגיע. הוא שמח לעזור ולייעץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת קלמק, כפר סבא.
אשרור: 12/11/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד שמש שגרם לקצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן נראה שעשה עבודה מקצועית וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה אזרינה, תל אביב.
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
תיקון בויילר חשמלי ודוד שמש.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים, עבודה טובה, בעל מקצוע טוב, קיבלנו רושם טוב של הבנה של מה הוא עושה. עבודה מעולה! בנוסף , אחרי שעשה תיקון אצלנו, מקס תיקן בוילר אצל אחי - עבודה מעולה, מקצועית! וגם אצל אמא שלנו - הכל מצוין!
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרן צ. רעננה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 583 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק