מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירן
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.91
מחיר 9.51
איכות 9.67
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איל מונטקיו, תל אביב.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
פחחות לרכב, צביעת חלקים שונים ברכב ותיקון שריטות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות פחחות הכי טוב ואמין שנתקלתי בו. מסקירה של בעלי מקצוע רבים, לירן היה האדיב ביותר בטלפון וגם נתן את המחיר ההוגן ביותר. בנוסף התחייב לסיים את העבודה בזמן מהיר. כשהגעתי למקום לירן נתן הצעה מאד הוגנת לתיקון חלק נוסף באוטו, ו"על הדרך" גם עבר עם מכחול ותיקן שריטות שונות שהיו באותו. העבודה הייתה מצוינת, השירות מעולה, והתיקון התבצע בזמן שסוכם - כיף שקיימים כאלה בעלי מקצוע שהם גם בני אדם וגם מעולים במקצוע שלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מ. נס ציונה.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
תיקון פגוש קדמי, ברכב מסוג פיאט.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה . מעל הכל השירות של לירן היה מצוין והקפדה על חווית שירות ברמה מאוד גבוהה.לפני ביצוע העבודה הוצעו לי כל מיני אפשרויות לתקן את הנזק ברכב. קיבלתי סיוע בכל הניירת הנדרשת מול חברת הביטוח. העבודה עצמה נראית טוב. זמן העבודה היה מהיר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת ק. הרצליה.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
פחחות פגוש אחורי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי חזן, אלעד.
אשרור: 16/01/2019
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
עבודות פחחות וצבע על חלק מהרכב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מעולה, אני ממש מרוצה! יחס מצויין ועבודה מקצועית. ממליץ בחום !
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים א. פתח תקווה.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
תיקון פגוש אחורי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא בעל מקצוע ישר ואמין, ניסה לפתור לי את הבעיה טלפונית על מנת לחסוך לי זמן וכסף. לצערי לא הצלחתי ופניתי אליו למוסך, הוא תיקן את הפגוש מבלי לתת לי להמתין ובעלות מאוד סבירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינה אפשטיין, פתח תקווה.
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
תיקוני פחחות של פגוש אחורי וסף תחתון ברכב יונדאי i20.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות של לירן היה מקצועי ואמין. הוא ביצע את העבודה בצורה מצוינת ולקח על כך תשלום הוגן. בנוסף לכך הצביע בצורה מהימנה על תקלות ופגמי פחחות אחרים שהיו ברכב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן עובד, רמת גן.
אשרור: 29/08/2018
משוב: 27/07/2018
תיאור השירות:
תיקון כנף שמאלית של מכונית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מעולה מבחינת השירות, מקצועיות ונתן מענה מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתלי גמליאל, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
תיקון פחחות וצבע לטמבון אחורי ביונאי אי 30 שנת 2013.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הם עשו את זה מושלם, הם אמינים, ישרים זריזים, ממש הייתי מרוצה. בעלי מקצוע ששווה להמליץ עליהם, הם פשוט עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ש. גני תקווה.
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
הסרת חלודה וצביעה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד ר. קרית אונו.
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
צביעה והחלפה של החלקים ברכב הונדה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מצויין. תקנו הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל שובל, קרית אונו.
אשרור: 13/03/2018
משוב: 06/02/2018
תיאור השירות:
החלפת פגוש אחורי ברכב מסוג סוזוקי קרוסאובר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות עשר! ביצע את זה מאוד מהר, שמתי את הרכב בבוקר ושחרר אותנו תוך שעתיים. הוא מאוד שירותי, עשה עבודה מאוד מאוד טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ט. ג. כפר סבא.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
פחחות וצביעה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה מעולה! הוא הגון ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר ריטבלט, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקוני פחחות וצביעה של החלק האחורי של הרכב.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה. גם המחיר היה טוב וגם השירות היה מהיר. באמת הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואב פיצ׳רסקי, תל אביב.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פגוש וכנף ברכב מסוג סקודה פאביה שנת 2011.
חוות דעת:
תכלס אני לא כזה מרוצה מהשירות שלו. מבחינה מקצועית העבודה הייתה בסדר לדעתי אבל מבחינת אמינות, אני חושב שהוא שם לי טמבון חלופי ולא מקורי, לא דיבר איתי על זה ויש הבדל גדול במחיר. גם בתשלום הייתה תקרית קטנה אבל בסוף הוא הסכים למחיר שאמרנו מראש, פשוט זה הרגיש שהוא ניסה להוציא עוד כסף. זה היה קצת מאכזב כי חוץ מזה ביחס האישי הם היו בסדר, הוא נראה איש נחמד אבל בקטע של שקיפות ואמינות הרגיש לי פחות.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
נועם רייזה, תל אביב.
אשרור: 13/12/2018
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
טיפול בשפשוף ושריטה ברכב.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! ממש נחמד ומקצועי. הגעתי אליו עם שפשוף ושריטה ברכב, הוא הוריד לי את השפשוף בלי בעיה ונתן לי יעוץ איך לטפל בשריטה. בסופו של דבר הוא אפילו לא רצה לקחת על זה תשלום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ל. תל אביב.
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
תיקון פגוש אחורי.
חוות דעת:
שירות מצוין! הייתה מכה בפגוש אחורי שבגללה לא עברתי טסט. מכיוון שמדובר באוטו ישן לא רציתי להשקיע בתיקון מלא. עשו לי תיקון במחיר מופחת כדי לעבור טסט. אני מרוצה מהתוצאה והשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר מילנר, תל אביב.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
תיקון פח אחרי תאונה ברכב מסוג סובארו B3 שנת 2015.
חוות דעת:
היה מעולה, שירות טוב מאוד במחיר הכי טוב ששמעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ש. תל אביב.
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
תיקון פלסטיק שנשבר ופוליש לרכב מסוג ניסן קשקאי.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, מקצועיים ועובדים יפה. התוצאה בפוליש היתה סבירה, ציפיתי ליותר אבל התיקון שהם עשו היה ממש מעולה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתן ש. תל אביב.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
הסדרת פגוש קידמי שיצא ממקומו.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי. מהצילום של הנזק ברכב העריך נכונה את העבודה והזמן הנדרש לתיקון. איש חביב וזורם. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור סבירם, תל אביב.
אשרור: 20/02/2018
משוב: 14/01/2018
תיאור השירות:
החלפת פרונט, כולל כנף קד' ימני לרכב מחברת יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!! הרגשתי כאילו הגעתי לחו"ל :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 135 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשפחח רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות פחחות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק