מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.78
מחיר 9.20
איכות 9.78
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אופיר ג. חולון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, נחמד ועשה עבודה טובה, אבל בעיניי המחיר לא היה זול.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אורן ראובן, חולון.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, יניב אמר את האמת, זוהי תקלה שחוזרת על עצמה בדירת הדיירת. יניב היה מאוד נחמד, אדיב, מקצועי, טיפל בבעיה תוך 10 דקות והגיע במהירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי קרמר, בת ים.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בצינור ביוב של מזגנים.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה! הוא עשה עבודה יסודית וטובה ועזר לאשתי לנקות את כל המים שגלשו מהצינור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר לוי, חולון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת ביקורת לביוב.
חוות דעת:
הגיע לביקורת, אדם נחמד והיה בסדר גמור, רק ביצע בדיקה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית כהן, הרצליה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה! הגיע תוך חצי שעה מרגע הקריאה ביום שישי בבוקר. עשה תיקון מקצועי ואף תיקן דבר נוסף בשירותים ללא עלות
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת-חן נגלר, גבעת שמואל.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז שנשבר במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. הוא הגיע ברגע האחרון, הקדיש לזה הרבה זמן, זה היה יותר מסובך ממה שהוא חשב שיהיה אבל הוא ממש השקיע וזה הסתדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר ברייט, הרצליה.
משוב: 18/10/2019
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר בן סימון, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה על ידי ניקוי הצנרת.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הגיעו מהר, שניהם הסבירו על הכל והיו מאוד נעימים ושירותיים. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדריאן סינגר, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צמרת מועלם, תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק מצינור.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, אבל אני חושבת שהוא נתן מחיר יקר. האמת היא שהוא עשה עבודה טובה. הוא היה נחמד, אדיב, שירותי וכל מה שצריך, אבל היה יקר בעיניי.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 161 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק