מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.77
מחיר 9.29
איכות 9.76
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אופיר ג. חולון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, נחמד ועשה עבודה טובה, אבל בעיניי המחיר לא היה זול.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אורן ראובן, חולון.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, יניב אמר את האמת, זוהי תקלה שחוזרת על עצמה בדירת הדיירת. יניב היה מאוד נחמד, אדיב, מקצועי, טיפל בבעיה תוך 10 דקות והגיע במהירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי קרמר, בת ים.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בצינור ביוב של מזגנים.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה! הוא עשה עבודה יסודית וטובה ועזר לאשתי לנקות את כל המים שגלשו מהצינור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר לוי, חולון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת ביקורת לביוב.
חוות דעת:
הגיע לביקורת, אדם נחמד והיה בסדר גמור, רק ביצע בדיקה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל גלוזמן, תל אביב.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע לדירה שאני משכיר ועשה עבודה טובה. הוא בא מהרגע להרגע והמחיר היה סביר. ממש מעולה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי קינן, תל אביב.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז לכיור מטבח.
חוות דעת:
מעולה! הגיע בזמן, היה נחמד ועשה את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב מילר, תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור ביוב חיצוני של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע מהר, הוא בחור שירותי, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד לוי, תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
פירוק ברז ישן וחלוד והתקנה של ברז חדש במטבח.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ס. תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הזמנתי את יניב לפתיחת סתימה בכיור המטבח, בשל עיכובים יניב לא יכל להגיע ולכל שלח את אחיו במקום (בלי לעדכן אותי מראש), אחיו עשה עבודה טובה ופתח את הסתימה, עם זאת הם איחרו ב40 דק' מעבר לטווח השעות שבו קבענו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עמית טל, הרצליה.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
שירות מ-ע-ו-ל-ה! הסביר מה הוא עושה ווידא שהכל נעשה לשביעות רצוני. מאוד אדיב. המחיר יקר לטעמי, ל30 דק׳ עבודה של פתיחת סתימה, זה המון.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 177 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק