מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.78
מחיר 9.24
איכות 9.72
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ציפי נחשון, הרצליה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז לכיור במטבח.
חוות דעת:
היה יוצא מין הכלל, הגיע בזמן עשה עבודה סופר מקצועית, היה ענייני מאוד ורציני. שלח לי כמה תמונות של הברזים ושאל אותי איזה מהם אני מעדיפה. על הסיפור לקח שעה מרגע ההתקשרות איתו עד סיום העבודה, הייתי מאוד מרוצה והופעתי מאוד לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אשר ברייט, הרצליה.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 18/10/2019
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית טל, הרצליה.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
שירות מ-ע-ו-ל-ה! הסביר מה הוא עושה ווידא שהכל נעשה לשביעות רצוני. מאוד אדיב. המחיר יקר לטעמי, ל30 דק׳ עבודה של פתיחת סתימה, זה המון.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה מעין, הרצליה.
אשרור: 01/11/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה נוזלת.
חוות דעת:
יניב הגיע מידית עם הקריאה עשה עבודה מקצועית, היה אדיב, השאיר את המקום נקי, אמנם המחיר היה מעט גבוה מהנדרש בתיקונים מסוג זה מעבר לזה היה מקצועי ומומלץ.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית כהן, הרצליה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מאוד מרוצה! הגיע תוך חצי שעה מרגע הקריאה ביום שישי בבוקר. עשה תיקון מקצועי ואף תיקן דבר נוסף בשירותים ללא עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ב. רמת השרון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת עבור ברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מגיע עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה ק. הרצליה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
אטימת נזילה בצינור מקשר לאסלה.
חוות דעת:
יניב הגיע באותו יום בו התקשרתי אליו היה מאוד מקצועי, נחמד ואדיב. המחיר שלו היה יקר בעיני, אבל חוץ מזה אני מרוצה מהעבודה שעשה. הוא גם חזר אליי פעם נוספת אחרי שאמרתי לו שעדיין יש נזילה בלי שום בעיה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר הפנר, הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברזים, ושיפוץ של אינטרפוץ.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד גבה מחיר הגון. נתן הסבר מקיף על העבודה והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בריסקר, רמת השרון.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת מטבח ותיקון נזילה בביוב.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע ביום שישי, הגיע מהר והיה אדיב ונחמד מאוד. רק מילים טובות יש לי להגיד. עבד מסודר, ניקה אחריו השאיר הכל פיקס כשהוא יצא. ממש בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון קיצן, הרצליה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
איש מקצוע מאוד אמין ומסודר, פותר את הבעיות ונותן אחריות מלאה על העבודות שלו, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק