מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.77
מחיר 9.31
איכות 9.81
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רוני ברוך, תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, זריז ולדעתי לקח מחיר סביר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד ששון, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא בחור מאוד מאוד נחמד ואמין והוא נתן שירות אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרי סויסה, תל אביב.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
מיקום מחדש של השירותים הכלל פירוק האסלה, הכנה להרכבה במקום החדש, ניקיון והרכבת האסלה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, מהיר, מאוד אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי גולן, רמת גן.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה באסלה בבית.
חוות דעת:
היה ממש ממש אחלה, נחמד, מקצוען ושירותי, פתר את התקלה מהר ועזר לנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה ק. הרצליה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
אטימת נזילה בצינור מקשר לאסלה.
חוות דעת:
יניב הגיע באותו יום בו התקשרתי אליו היה מאוד מקצועי, נחמד ואדיב. המחיר שלו היה יקר בעיני, אבל חוץ מזה אני מרוצה מהעבודה שעשה. הוא גם חזר אליי פעם נוספת אחרי שאמרתי לו שעדיין יש נזילה בלי שום בעיה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נעמה מלינרסקי, רמת גן.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק תקול באסלה.
חוות דעת:
יניב היה בסדר גמור. הוא היה מאוד נחמד ואדיב, הגיע בזמן והסביר לי הכל. אני לא בטוחה לגבי המחיר אבל הוא אמר שהאסלה שקניתי יקרה אז כך גם חלקי החילוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני בילסקי, רמת גן.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור באמבטיה, החלפת גומיות באסלה ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ממש תוך רבע שעה מהרגע שהתקשרתי אליו. אני מאוד מרוצה ממנו. הוא עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהודית מרקוס, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ותיקון נזילת ביוב.
חוות דעת:
מקצוען, מהיר, יעיל ואדיב. הייתי מאד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום וולטנר, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
אשתי הייתה מרוצה. הוא היה אדיב ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סשה גולד, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בברז.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא לא הגיע בזמן כי היה בפקקים אבל הוא כל הזמן עידכן מה קורה איתו ואמר שהוא מאחר. בסוף התברר שלא היה מה לעשות במדיח כי הבעיה הייתה בכרטיס ולא בביוב, היה ממש נחמד ובדק למטה ברז שהיה סתום ותיקן אותו על הדרך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 126 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק