מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.84
מחיר 9.43
איכות 9.73
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בצלאל שניידר, תל אביב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלה וצנרת.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. הוא עשה עבודה טובה ומסודרת ואני מרוצה מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עומר בן סימון, תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת אסלה שכלל חציבה בקיר והחזרת האריחים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, היה מצוין. פשוט עשה את העבודה שלו, היה נחמד, אדיב והסביר מה הוא עושה, הייתה אחלה חוויה. הוא השאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר גרנות, תל אביב.
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה באסלה סמויה שכולל החלפת מנגנון.
חוות דעת:
יניב היה מעולה, הייתי מרוצה מהיחס שלו, מהשירות, מהזמינות, מההסבר שנתן והוא היה נראה לי הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה ש. תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ברוך, תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, זריז ולדעתי לקח מחיר סביר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד ששון, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא בחור מאוד מאוד נחמד ואמין והוא נתן שירות אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפרי סויסה, תל אביב.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
מיקום מחדש של השירותים הכלל פירוק האסלה, הכנה להרכבה במקום החדש, ניקיון והרכבת האסלה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, מהיר, מאוד אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה יצחק, חולון.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
תיקון אסלה סמויה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא אחלה בן אדם, הגיע בזמן וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר יזרעאלי, פתח תקווה.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
החלפת מסוף בניאגרת מונובלוק באסלה סמויה.
חוות דעת:
התרשמנו ממנו לטובה! הוא עשה עבודה מקצועית, היה אמין ומדויק, הגיע בזמן והיחס היה מעולה. בהתחלה הוא חשב שצריך לעשות משהו מסוים ואמר לנו כמה זה יעלה ובהמשך ראה שצריך לעשות משהו אחר והוריד את המחיר בהתאם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אבי מרדכי, רמת גן.
אשרור: 06/05/2020
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
שיפוץ כללי באמבטיה שכלל התקנת ברז וכיור, החלפת מכסה אסלה, תליית מראה והתקנת אביזרי אינסטלציה נוספים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא היה מקצועי, עמד בזמני העבודה ואני מרוצה מהעבודה. ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 324 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק