מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבישי
ציון כללי:
8.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.36
זמנים 9.57
מחיר 8.21
איכות 9.00
דירוג כללי 8.79
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
צבי אופיר, חיפה.
משוב: 13/12/2016
תיאור השירות:
תיקוני צבע, עבודות טיח ואינסטלציה.
חוות דעת:
אני מאוד ממליץ עליו, ממש בחום! עבד אצלנו כמה פעמים, בעל מקצוע מעולה! הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי סטרק שלמה, רחובות.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקלחון.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הגיע בזמן שאמר, ביצע את העבודה מיידית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה דרונובסקי, נשר.
אשרור: 12/09/2017
משוב: 04/06/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור ואינטרפוץ ע"י קידוח.
חוות דעת:
שירות מעולה. הגיע ממש מהר, עשה עבודה טובה ויפה באחלה מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ל. כפר מונש.
אשרור: 22/08/2017
משוב: 22/06/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריאל רוזנברג, יזרעאל.
אשרור: 23/05/2017
משוב: 14/02/2017
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי קולונימוס, חיפה.
אשרור: 14/05/2017
משוב: 08/03/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חן מרום, קרית מוצקין.
משוב: 30/03/2017
תיאור השירות:
תיקון של מפסק מים.
חוות דעת:
חוות דעתי נוראית, הוא לקח לי כמעט פי שלוש מהמחיר שזה אמור לעלות. בעל הבית שלי הוא חשמלאי והוא פשוט לא היה בארץ אבל הוא אמר שזה עבודה שעולה בערך שליש מהמחיר. העבודה עצמה הייתה בסדר.
איכות
8
מחיר
0
זמנים
8
יחס
7
תגובת העסק:
המחיר נאמר ללקוחה לפני העבודה והיא אישרה אותו. לא ביקשה הנחה ולא אמרה שיקר לה.
2
כללי
גירסאות
דודי ז, קרית אתא.
משוב: 13/03/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין מגורים.
חוות דעת:
הוא היה מאד נחמד ובשיחת הטלפון התרשמתי ממנו לטובה, ידע להסביר ונשמע שמדובר בבעל מקצוע מקצועי שיודע את העבודה אבל בסוף לא הצליח לפתור את הבעיה ונאלצנו להזמין בעל מקצוע נוסף שכן הצליח לפתור את הבעיה. לדעתי הוא לא העמיק מספיק במקור הבעיה וגם המחיר שגבה היה מאד גבוה לדעתי.
איכות
2
מחיר
0
זמנים
8
יחס
8
5
כללי
גירסאות
טניה פוקס, קרית ביאליק.
משוב: 10/12/2016
תיאור השירות:
החלפת צינור ראשי כולל מונה והחלפת משאבה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה שירות נפלא. אדיב. בדק את הכל פעמיים. ידע להסביר ולציין מה גורם למה. תוך כדי שתיקנו הוא גילה עוד בעיה ונתן הצעת מחיר לפני שהוא עשה כל דבר. מאוד מומלץ.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עמי אשכנזי- א.מ. אחזקה, קרית אתא.
משוב: 13/11/2016
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה שונות שכללו החלפת צנרת, ריצוף אבני בזלת ועוד.
חוות דעת:
חד משמעית שאני ממליץ עליו! הוא עשה לי הרבה פרויקטים, הוא לוקח עבודה והוא גומר, בחיים לא עזב לי עבודה באמצע שזה מאוד חשוב! אמינות חבל על הזמן! עובד מהר ויסודי, לא מורח את הזמן! אני עובד כבר קרוב ל-9 שנים איתו ועם הצוות שלו! אני עובד עם הרבה בעלי מקצוע, הוא ההפתעה הכי טובה שהייתה לי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק