מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלחנן
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.67
מחיר 9.32
איכות 9.51
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רון אפשטין, הרצליה.
אשרור: 23/12/2018
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל ר. רמת השרון.
משוב: 28/01/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, אני מרוצה מהמקצועיות שלו ומהיחס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ט. רמת השרון.
אשרור: 10/10/2017
משוב: 11/08/2017
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר בבית.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן, נראה מאוד מקצועי ויסודי. היה מאוד סבלני.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עופרי זוסמן, הרצליה.
משוב: 28/03/2017
תיאור השירות:
איתור נזילה בדירה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא היה מאוד מקצועי, מאוד נחמד ועבד מהר. הסתבר בסוף שהבעיה לא הייתה נזילה אלא בעיית איטום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב קופולוביץ, גני תקווה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות חיישנים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היה תאונה בדרך ולכן הוא איחר קצת אבל הודיע לי. הוא איתר את הנזילה והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ישראל לביא, פתח תקווה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
אני מרוצה. הוא הסביר לי מה הוא עושה, מה הוא יכול ולא יכול לעשות, נתן עצות מהניסיון שלו ודיבר על דברים מעבר לאיתור עצמו. המחיר היה כמו שדיברנו מראש והוא מאוד השתדל לעשות עבודה טובה, אבל מדובר בתחום לא הכי ודאי. אי אפשר להיות מדויק בלי לשבור את הקיר אז הוא נתן הערכה ובדיעבד היינו צריכים לעשות עוד כמה דברים. אבל הוא מקצועי ועשה את כל מה שהוא יכול. זו פעם ראשונה שאני משתמש בבעל מקצוע כזה, דיברתי לפחות עם חמישה לפני שלקחתי אותו והוא היה הכי פתוח ומוכן להסברים, בגלל זה החלטתי עליו.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי ורטהימר, פתח תקווה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במבנה ציבורי.
חוות דעת:
בן אדם עם אישיות מעולה, מקצוען, יסודי ומגיע עם כל המכשור הנדרש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫אור אברג'יל‬‎, ראשון לציון.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה אחלה, סיכמתי איתו מחיר מסוים והוא התקשר אלי אחרי העבודה ואמר בסוף מחיר יותר נמוך ממה שקבענו, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ב. יעד.
משוב: 14/04/2019
חוות דעת:
אלחנן עשה עבודה רצינית ומעמיקה. הסביר לאורך כל התהליך מה הוא עושה. לאחר שהגיע למסקנות ייעץ בפירוט מה צריך להיעשות. חוץ מזה, אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה לזרוביץ, פתח תקווה.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
בדיקה של רטיבות בשירותים.
חוות דעת:
אשתי נכחה בזמן הביקור ונשמע שהכל היה בסדר. הוא נתן דו"ח מפורט ונראה מקצועי ויסודי. לאחר שיתוקן נוודא שאלו אכן הבעיות אבל מאמין שכן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק