מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.80
מחיר 9.64
איכות 9.76
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה ד. ראש העין.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום עם קודן בבית פרטי.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן שקבענו ואפילו לפני הזמן. הציע כל מיני אפשרויות והעבודה הייתה מקצועית. התחושה שלי שמדובר בבן אדם מאוד ישר. גם בהשוואה לאחרים המחיר שלו היה הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
גבי נתן, רחובות.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום כולל מסך בבית פרטי.
חוות דעת:
יהודה היה על הכיפאק, נחמד, סימפתי, עבד יפה, עשה את העבודה בצורה מדויקת וסבלנית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית אלבלח, יהוד.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין שכלל התקנת משאבה לדלת, סטופרים והחלפת מסך.
חוות דעת:
יהודה בן אדם מדהים, ישר, אמין, אנושי ומקצועי. באמת שירות מצוין! גם בטלפון אם לא יכל לענות הוא השאיר הודעה שיחזור אלי. הוא עשה דברים מורכבים ובסבלנות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זבולון שמלוב, אלעד.
אשרור: 15/05/2019
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
התקנת מערכת אינטרקום מצלמה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, בא בזמן ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה פסקל, שוהם.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, עמד בלוח הזמנים והמחיר הוגן. ההרכבה הייתה מורכבת והוא עבד שעות בסבלנות רבה, ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי מרדכי, אורנית.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
התקנת ותיקון מערכת אינטרקום בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא מקצוען אמיתי, בא, עבד, לקח מחיר טוב והלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור עשיר, פתח תקווה.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום והתקנת קודן בכניסה לבניין.
חוות דעת:
תותח אמיתי. הגיע בדיוק בשעה שקבע עמי ועמד בסיכום המחיר ללא "הפתעות". כבר מהשיחה הראשונה ניתן היה להבחין כי מדובר במקצוען ואיש שירות מהמעלה הראשונה. ללא ספק אמליץ עליו לחבריי הקרובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבה קיפר, פתח תקווה.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של אינטרקום ותיקון קו תקשורת משובש.
חוות דעת:
הוא היה ממש 100%. בן אדם אמין וישר, עשה עבודה מקצועית מאוד עמד בזמנים והכל בוצע לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גוני י. ראשון לציון.
משוב: 26/04/2018
תיאור השירות:
התקנת מערכות אינטרקום בבנין.
חוות דעת:
ממליץ עליו מאוד,נותן שירות טוב, מהיר ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ר. ראשון לציון.
אשרור: 13/07/2019
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום בבית.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק