מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.79
מחיר 8.44
איכות 9.82
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איציק קובוס, הרצליה.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
דייק בזמן ההגעה שזה כבר כשלעצמו תכונה ייחודית ונדירה אצל בעלי מקצוע. היה מהיר, מקצועי, יעיל והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמר בסון, הרצליה.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
חיבור מדיח כלים כולל התקנת ברז של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא רציני, יסודי, בחור אינטליגנט, דייק בזמנים. עשה עבודה כמו שצריך והמחיר סביר. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דויד ברק, הרצליה.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
לפניי איתי היה אצלי אינסטלטור אחר, שעשה עבודה לא טובה ומעל באמון שלי. איתי הגיע ומעבר לכך שהוא פתר את הבעיה בצורה טובה ומקצועית, הוא עשה אותה בהרבה סבלנות ורגישות, היה מאוד נעים והרגשתי ממש נחת רוח לאחר שהוא הלך, הוא היה הוגן מבחינת המחיר ואני ללא ספק אשתמש בו שוב בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קרביס, רמת השרון.
אשרור: 11/04/2017
משוב: 05/02/2017
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
השירות היה מצוין והוא היה מאוד רספונסיבי אך המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניצה רון, הרצליה.
אשרור: 21/03/2017
משוב: 19/01/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטאלי גרוסמן, הרצליה.
משוב: 13/02/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביוב.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ונתן שירות טוב. לא הייתי שם, אבל כמה שאני יודע היה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ע. הרצליה.
משוב: 09/02/2017
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! מהיר , יעיל ואמין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סימון ברונשטיין, רמת השרון.
משוב: 29/12/2016
תיאור השירות:
איתור מקור הרטיבות וטיפול ברטיבות בדירת גן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא איתר לי את מקור הרטיבות, טיפל בבעיה ופתר אותה בצורה מקצועית. מאז אני מזמינה אותו לכל תיקון שאני צריכה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי אלעד , הרצליה.
משוב: 29/12/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! היתה לי סתימה בצינור שמוביל מהשירותים לביוב הראשי. הוא הגיע מיד וטיפל בבעיה בצורה מקצועית מאד. אני מאד מרוצה
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד ברק , הרצליה.
משוב: 29/12/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
היתה לי נזילה שלא אותרה על ידי כמה וכמה אינסטלטורים. הזמנתי אותו והוא הגיע בדיוק בשעה שקבענו. הוא היחיד שעלה על הבעיה ומצא לה פתרון. הוא החליף וסידר את הנזילה במטבח. אני לא יכול ללכת ומשתמש בכסא גלגלים, והוא לקח אותי לראות בדיוק מה הוא עושה והסביר לי את כל העבודה במפורט. בד"כ קשה לי לפרגן לבעלי מקצוע אבל הוא יוצא דופן וראוי להערכה רבה! בנוסף, הוא גבה מחיר נמוך לפחות ב100 ש"ח ממה שולם לקחו לי לפניו. הוא אדם טוב ובעל מקצועי איכותי מאד:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק