מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.37
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.47
זמנים 9.79
מחיר 8.44
איכות 9.82
דירוג כללי 9.37
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רייצל לוויתן , רעננה.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה בצינור מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד יסודי ותיקן את הנזילה בצורה מדהימה! עברתי כמה בעלי מקצוע ולא נתקלתי בדבר כזה עדיין. הוא בעל מקצוע מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תקוה נתן, כפר סבא.
משוב: 14/02/2017
תיאור השירות:
איתור צינור גומי נוזל בגינה ותיקון על ידי מחבר.
חוות דעת:
הוא בסך הכל היה בסדר. המחיר לטעמי היה גבוה מידי לעומת משך העבודה שהיה קצר.
מחיר
0
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
איילת מעוז, כוכב יאיר.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור חיצוני רקוב מברזל בצינור חדש מלפסטיק.
חוות דעת:
הוא הגיע, עבד שעה וחצי שעתיים במוצ"ש. הוא מאוד אמין, מקצועי ונתן הסברים.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איציק קובוס, הרצליה.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
דייק בזמן ההגעה שזה כבר כשלעצמו תכונה ייחודית ונדירה אצל בעלי מקצוע. היה מהיר, מקצועי, יעיל והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר בסון, הרצליה.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
חיבור מדיח כלים כולל התקנת ברז של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא רציני, יסודי, בחור אינטליגנט, דייק בזמנים. עשה עבודה כמו שצריך והמחיר סביר. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דויד ברק, הרצליה.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
לפניי איתי היה אצלי אינסטלטור אחר, שעשה עבודה לא טובה ומעל באמון שלי. איתי הגיע ומעבר לכך שהוא פתר את הבעיה בצורה טובה ומקצועית, הוא עשה אותה בהרבה סבלנות ורגישות, היה מאוד נעים והרגשתי ממש נחת רוח לאחר שהוא הלך, הוא היה הוגן מבחינת המחיר ואני ללא ספק אשתמש בו שוב בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קרביס, רמת השרון.
אשרור: 11/04/2017
משוב: 05/02/2017
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
השירות היה מצוין והוא היה מאוד רספונסיבי אך המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניצה רון, הרצליה.
אשרור: 21/03/2017
משוב: 19/01/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ב. אבן יהודה.
אשרור: 21/03/2017
משוב: 15/01/2017
תיאור השירות:
ייעוץ.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטאלי גרוסמן, הרצליה.
משוב: 13/02/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביוב.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ונתן שירות טוב. לא הייתי שם, אבל כמה שאני יודע היה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק