מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.95
מחיר 9.68
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידית ברקין, מזכרת בתיה.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
התקנה מחדש של מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה עשר והשירות היה עשר. הוא נענה מיד ותוך פחות מחצי שעה הגיע בשעה לא שגרתית בערב. טיפל בבעיה בצורה יעילה והסביר הכל, ועשה את זה בצורה טובה ומקצועית. הוא היה מקסים והיה תענוג לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מידד א. יבנה.
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תיקרה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל י. נטעים.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
ממש עשר! יעקב בחור אדיב, נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה ק. רחובות.
משוב: 01/09/2017
תיאור השירות:
התקנה של 2 מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, הגיע בזמן, עשה עבודה מצויינת והיה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה ד. רחובות.
משוב: 12/07/2017
תיאור השירות:
התקנת טלויזיה ו-4 מאווררי תקרה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע בזמן, היה אדיב ועבד כאן יום שלם. היה המון עבודה. איש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ר. תל אביב.
אשרור: 03/07/2018
משוב: 04/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה בחדר הילדים.
חוות דעת:
בעל מקצוע ואדם נהדר! סופר-נחמד. הגיע אלינו וגילה שהמאוורר שברשותינו לא בטיחותי ולכן לא יוכל להתקין אותו. למרות שהגיע במיוחד ובהתראה קצרה לא גבה תשלום על הביקור. לאחר שנרכש מאוורר חדש, הגיע שוב וסיפק שירות מקצועי, אדיב ונעים. אין ספק שבכל בעיה או צורך שיהיה לנו בעתיד בנושאי חשמל נפנה ישר ליעקב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו סאנאנס, גדרה.
משוב: 27/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה נחמד, מקצועי מאוד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ד. חולון.
משוב: 28/08/2017
תיאור השירות:
התקנה של מאוורר תקרה ותיקון שני גופי תאורה.
חוות דעת:
היה טוב מאד! הוא גם הקפיד לנקות אחריו והיה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן מילר, תל אביב.
משוב: 23/08/2017
תיאור השירות:
התקנת שקע וניסיון תיקון מאוורר.
חוות דעת:
הוא היה נהדר!! ממש מדהים. הוא גם ניסה לעזור לנו עם מאוורר שהיה חסר לו חלקים ועבד על זה קשה אבל בסוף לא הצליח, גם אמר לנו בטלפון שלא בטוח שיצליח. הוא היה מעולה, חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. פ. תל אביב.
משוב: 28/06/2017
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה והחלפת שני שקעים.
חוות דעת:
יעקב הקדים להגיע מהשעה שקבענו, שזה היה מצוין. ביצע את העבודה במקצועיות וזריזות. אני ממליץ בחום. איש נחמד, אדיב וחייכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 300 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק