מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.95
מחיר 9.68
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ויטלי גינזבורג, ראשון לציון.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני ללא תשלום לגבי נורות שנשרפו זמן קצר אחרי שהוברגו.
חוות דעת:
נתן לי טיפים דרך הטלפון ועזר לי לפתור את הבעיה בעצמי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתמר בלאוס, ראשון לציון.
אשרור: 04/11/2018
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
התקנת שעוני שבת בתריס חשמלי ובלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. הסביר,עזר, יעץ. עשה עבודה מצוינת ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי שירזי, ראשון לציון.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
התקנה של גופי תאורה.
חוות דעת:
מאוד מומלץ! הגיע בזמן, תיקתק את העבודה ובלי להשאיר לכלוך. מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוין ודים, ראשון לציון.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של תקלה חשמלית בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה מאוד. הוא תיאם איתי הכל והסביר לי מה התקלה. הוא עמד במילה שלו גם בזמנים וגם במחיר והעבודה שלו נראית מקצועית ביותר. היה בו כל מה שאני מצפה שיהיה בבעל מקצוע איכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון קוטלר, ראשון לציון.
אשרור: 29/05/2018
משוב: 27/04/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק.
חוות דעת:
יעקב הגיע בזמן שנקבע, טיפל במקצועיות ובמהירות בבעיה וגבה מחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ארז, ראשון לציון.
אשרור: 29/05/2018
משוב: 23/04/2018
תיאור השירות:
הדלקת מאוורר תיקרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לדעתי הוא היה קצת יקר.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אילון וינברגר, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
התקנת שלושה שקעים והחלפת ארבע מנורות.
חוות דעת:
היה נהדר, ממש עשר מעשר. הוא בסדר. בנוסף לעבודה שעשה הוא בכללי בדק שהכל טוב, כי הדירה ישנה קצת ותכלס באמת היה ממש טוב. אין.. הוא מלך, ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר דרור, ראשון לציון.
משוב: 19/03/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתן ג. ראשון לציון.
אשרור: 06/03/2018
משוב: 28/01/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק של בוילר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד. הגיע לפני הזמן. גבה את התשלום כמו שקבענו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה מ. ראשון לציון.
משוב: 29/01/2018
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בחשמל.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, התקשרתי אליו והוא היה אצלי תוך עשרים דק, קראתי לו פעם שניה ביום שישי בערב לקראת 4 והוא בא למרות השעה והעייפות. הוא פשוט בחור מקסים ולא חמדן, הוא היה אמין ואמר שצריך לקרוא לחברת החשמל כי הלך התלת פאזי. פעם שניה שביקשתי שיבוא ,למרות שהיה עייף ,אמר לי אני בדרך בשביל לבוא ולמצוא את הבעיה. הוא לקח מחיר מינימלי ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 300 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק