מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוזי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.85
מחיר 9.65
איכות 9.79
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמי הרמן, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה להדברה נגד פשפשי מיטה.
חוות דעת:
עוזי הגיע אלי, עשה בדיקה ולא מצא כלום. היה ממש מקסים, בדק כל מה שביקשתי בצורה יסודית, ענה לשאלות ועבר על כל הבית. פשוט מעולה, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרונה צ. רמת גן.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
הדברת פשפשי מיטה ב-4 חדרים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות ש. רמת גן.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה עבור פשפש המיטה בדירה בת 3 חדרים.
חוות דעת:
השירות היה מדהים, עוזי היה זמין, מקצועי, ובגלל שהטיפול כה יקר הוא נתן לי הנחיות לאיך להיפטר מהם לבד ועד כה נראה שזה עבד. עוזי עבר בכל הבית והראה את הנקודות שיש בהם פשפשים. הוא מאוד הרשים אותנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה ל. רמת גן.
אשרור: 11/11/2018
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפש המיטה בדירת 3 חדרים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, ממש אחלה! ייעץ לנו וליווה אותנו לכל אורך התהליך. עבד מאד קשה, במשך שעות, באופן מאד יסודי. לא ציפיתי שהוא יעזור לנקות בסוף העבודה, אבל הוא נשאר וניקה. גם המחיר שגבה היה ממש סביר לפי מה שבדקתי. בחור אדיב, נחמד וזמין, באמת מעל ומעבר. אנחנו מאד מרוצים וממליצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שהם שיינר כץ, תל אביב.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפש מיטה בדירה בת שלושה חדרים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אני מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו פינקלמן, תל אביב.
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת פשפש מיטה בשתי דירות.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל. הוא עשה בדיקה יסודית והגדיל ראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאנה גבאי, פתח תקווה.
משוב: 18/06/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בדירה בת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, העבודה הייתה מורכבת, זו עבודה ארוכה ויקרה. הוא טיפל בצורה מקצועית, סבלנית ויסודית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלון אולימפיה, תל אביב.
משוב: 25/01/2017
תיאור השירות:
הדברות כלליות, הדברה נגד פשפשי מיטה, עכברים, גוקים בבתי מלון.
חוות דעת:
הוא שירותי מאוד. הוא אחלה. הוא עושה את העבודה כמו שצריך. אני עובדת איתו כבר המון זמן. מאוד מרוצים ממנו פה. הוא עובד אצלנו בכל הרשת. הוא עושה לנו את כל ההדברה. מגיע ועושה את העובדה והולך. מחירים הוגנים. הוא ממש ממש זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ל. תל אביב.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת פשפש מיטה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. הגיע בזמן והיה נחמד ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ורדי, סביון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
ריסוס נגד ג'וקים בבית פרטי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר והעבודה נכון לעכשיו העלימה את הכל אבל המחיר היה מעט יקר לדעתי.
מחיר
3
זמנים
10
יחס
6
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 519 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק