מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.33
זמנים 9.40
מחיר 9.07
איכות 9.60
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלון ובר, תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי ג. תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שעון של דוד.
חוות דעת:
הוא בא מהר ותיקן את הבעיה המחיר היה טוב והכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שירה מרוז רימון, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בדירה כולל זיהוי איזה נקודת חשמל מקצרת.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין, הגיע ביום שישי בלילה ניסה לעזור קודם בטלפון כשזה לא עזר הגיע מהר ופתר את הבעיה בסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן ענבר, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קונקטורים בחימום רצפתי.
חוות דעת:
הכל היה טוב, בעיני המחיר היה קצת יקר אבל חוץ מזה הכל בסדר גמור, הגיע בזמן והכל היה אחלה, ממש אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות גרדניר, רמת גן.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שלוש נורות בשלושה חדרים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מקצועית אבל לא הייתי מרוצה מכמה דברים: בטלפון הוא נתן מחיר מסוים וכשהגיע המחיר עלה כי אמר שלא כולל מאווררים, הוא הגיע באיחור של שעתיים, עלה על אחת המיטות כדי לחזק את אחת הנורות והוא גם ניסה לשכנע אותי לקנות ממנו מנורות לד שהביא איתו ואני לא רציתי.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
5
יחס
6
6
כללי
גירסאות
אלי גרופר, רמת גן.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
התקנת ארבע נקודות חשמל.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו! הוא עשה עבודה מקצועית, היה נחמד והיה נוח להתנהל מולו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארתור טולצ'נסקי, רמת גן.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא עזר לנו מאוד, הגיע ביום שבת אחרי שהסברנו שנפל לנו החשמל בסלון ואנחנו עם ילדה קטנה בבית. ביצע אחלה עבודה, היה נורא רגיש וראו שהוא מאוד מבין בנושא. הכל היה מעולה איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ב. רמת גן.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא סייע לנו בצורה מאוד מקצועית ואהבתי את דרך העבודה שלו. לאחר מכן קראתי לו לתקלה נוספת ויאמר לזכותו שהוא הגיע ביום שישי לפני שבת, התייצב תוך שעה מרגע ההתקשרות, פתר את הבעיה והציל אותי. לפני שהגיע הוא ניסה לתת לי הוראות בטלפון למקרה שאצליח להסתדר בלעדיו וזה היה יפה בעיניי. מעבר לזה המחיר שלו לא הכי יקר אבל גם לא הכי זול והוא דיבר הרבה במהלך העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שגיב ק. רמת גן.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי נקודות חשמל בבית.
חוות דעת:
סבבה, הוא בחור נחמד וחביב, היה אחלה, בא ועשה את העבודה. הוא עמד בזמנים וכשהתלוננתי על איזו בעיה לאחר העבודה הוא מיד הגיע ותיקן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי תגל, גבעתיים.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק תלת פאזי במסעדה.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו. יש לו הרבה ניסיון, הוא אחראי, לוקח יוזמה ואפשר לסמוך עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק