מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.27
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.41
זמנים 9.23
מחיר 8.96
איכות 9.29
דירוג כללי 9.27
התפלגות

מחושב על 52 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל יש, טירת כרמל.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא זול יותר משמעותית ממה שיש בשוק וזה תואם את מה שכתוב עליו באתר.היה זמין בטלפון, יש לו המון לקוחות אז לא הגיע מהיום להיום, לקח לו יומיים אחרי שהתקשרתי והיה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאון גורוחוב, חיפה.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע בזמן אבל היה נראה שהוא ממהר ללכת. הבדיקה ארכה ממש כמה דקות והוא הסיק שהבעיה נובעת ממערכת הקירור ואמר להפשיר את המקרר ושאחר כך הבעיה תיפתר. הבעיה לא נפתרה ובסוף קנינו מקרר חדש, הוא לא היה מקצועי ואני לא כל כך ממליץ עליו, לא הייתי מרוצה.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
9
יחס
5
5
כללי
גירסאות
משה ליברמן, חיפה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, זאת הייתה תקלה שהיה בסך הכל צריך להכניס ולהוציא מהחשמל, הוא גבה רק עלות ביקור ולא ניפח את זה לבעיות אחרות, הוא יכל להגיד שמדובר בבעיה אחרת ולא היינו יודעים. הוא היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
צילה ציון, חיפה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת הובר שכלל החלפת גוף חימום ובולמי זעזועים ותיקון מקרר של חברת Sharp שכלל החלפת נורה.
חוות דעת:
שרות מעולה, הוא סבלני, ענייני ומקצועי, הוא אדיב נורא, מילה זה מילה ושעה זה שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב אימהרן, קרית ים.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
החליף את הכרטיס שמחובר למדחס. השירות היה טובה ומהיר אבל המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן יעקובוביץ, אילון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שחר היה מעולה, מקצועי, זמין והגיע מהר. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה שקד, חדרה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במכונת כביסה של חברת סימנס וניסיון תיקון מקרר.
חוות דעת:
שחר היה בסדר, הודיע שיאחר והגיע בזמן שאמר, הצליח לטפל במכונת כביסה אבל במקרר הוא לא הצליח לטפל.
איכות
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
בוריס נ. קרית ביאליק.
משוב: 26/01/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא נתן לי יעוץ בטלפון, לפרק חלק במקרר, לתת לו להפשיר ולהחזיר חזרה. אמר שבמידה וזה לא יעזור יגיע ויחליף את החלק, אבל זה פתר את הבעיה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/11/2016
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום והפשרת קרח שהצטבר במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הכל היה בסדר. הוא עשה עבודה טובה
איכות
9
מחיר
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוני ג. חיפה.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
קראנו לו כי המייבש עשה קולות של חריקה. כששחר הגיע המייבש לא עשה קולות אבל השמענו לו הקלטה בכל זאת. הוא לא ניסה לפתוח את המייבש ולבדוק לעומק מה הבעיה ואמר שלדעתו התיקון יעלה יותר משווי המכונה ושפשוט נקנה חדש. הייתי מצפה שלפחות יבדוק ויצביע על הבעיה. הביקור אמור לכלול את אבחון הבעיה וזה לא היה המקרה.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
10
יחס
8
2
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק