מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 9.00
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 4 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אבי פחימה, פתח תקווה.
משוב: 04/05/2016
תיאור השירות:
אדריכלות, עיצוב פנים ותכנון לבית חדש.
חוות דעת:
תותח על, הייתי מרוצה ממנו מאוד. אמין, ישר ומקצועי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה צוק, כפר עזה.
משוב: 01/10/2016
תיאור השירות:
עיצוב פנים לדירה חדשה.
חוות דעת:
ממליץ בכל פה. אמין, ישר, מקצועי. שירות מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישקל שיווק, בני ברק.
משוב: 31/10/2016
תיאור השירות:
עיצוב פנים ואדריכלות משרדים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אחלה. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שלו. כל מה שאנחנו מבקשים אנחנו מקבלים. גם לא בשעות העבודה אם צריך משהו דחוף. מחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי ח. תל אביב.
משוב: 31/10/2016
תיאור השירות:
עיצוב בית משופץ.
חוות דעת:
הוא מקצועי, הוא אמין, מאוד אכפת לו. הוא מאוד עוזר. אפילו שאני מחליטה החלטות בלעדיו הוא מתעצבן עליי, הוא אומר לי בשביל מה את משלמת לי, הוא משתדל לתת את השירות הכי טוב שהוא יכול.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 4 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעצבת פנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עיצוב פנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק